XV- "Ok...Ce vrei sa fac?"

13 2 0
                                    

"Memories destroy us..."

read and read and comm and vote

-Jamie...

L-am privit uimita pentru cateva minute apoi am pasit in fata lui. Mi-am ridicat privirea catre Bryan care era confuz si i-am zis:

-Voi iesi sa vorbim..Poti sa ma astepti in bucatarie.

El,desi nu prea i-a convenit ideea de a ma lasa singura cu el, a plecat incet spre bucatarie. Eu am iesit pe veranda si am inchis usa.

Am stat tacuti putin timp pana m-am decis sa il infrunt.

-Ce cauti aici?!??

-Roxanne,stiu ca ai probleme..

Aceste cuvinte m-au facut sa-mi pierd cumpatul. "Acum ma urmareste??". Nu stiu ce sa ii spun, nu stiu ce sa fac.

-Am filmarea cu Mia dand cu capul de acea bara in timp ce tu fugeai dupa ea.

Si-a scos telefonul si mi-a aratat toata filmarea. Furia m-a cuprins! Am incercat sa ii smulg telefonul dar el si-a retras mana si tot ce am atins a fost aerul. De unde are filmarea? Cine ma urmarea tot timpul? 

-Wow! Nu stiu ce sa spun...

-Iti zic eu ce trebuie sa spui: "voi face tot ce imi ceri ca sa ma scapi de asta". Asta o sa spui!

-Jamie,ce vrei sa spui?

-Tu ai nevoie de mine sa te scap de inchisoare si politie iar eu am nevoie de tine sa te intorci in banda.

-De ce? Tarfulitele tale te-au parasit?

-Rox! Sunt absolut sigur ca nu vrei sa ajungi la inchisoare. Stii de ce te-ar suspecta pe tine? Pentru ca Mia era in grija ta!!

-Ok..Ce vrei sa fac?

-Nu am fost destul de clar? Vreau sa te intorci la ce faceai odinioara..Mai light dar sa te intorci. Am doar cateva victime si apoi te las in pace.

-Cum incepem? Unde ne intalnim?

Chiar daca nu am mai facut-o demult, crima mi-a ramas in sange si sunt sigura ca o voi face ca la carte. Nu am alta alegere. Nu vreau ca inchisoarea sa imi distruga viata perfecta pe care o am..Am sa-l las pe Jamie sa o faca...

-Pai..astazi la 5 acolo unde stateai tu?

-Ok...

Mi-a facut un semn cu mana si a plecat. Am intrat in casa si m-am 'lipit' de usa pret de cateva minute gandindu-ma la tot ce voi face. Bryan m-a surprins stand pe ganduri..

-Deci..cine era?

-Un...un fost profesor de la facultate..

WTF?? Eu nici macar nu am facut facultate..dar se poate numi si asta asa.

-As..as putea sa stiu ce voia?

-Da,da,sigur. A auzit ca sunt babysitter si m-a rugat sa am grija de nepotul sau mai tarziu. Crezi ca...crezi ca poti sa-mi imprumuti masina pe la 5?

-Te voi duce eu. Unde este?

Timpul a trecut stand pe canapea si cautand slujbe. Inima a inceput sa-mi bata foarte tare cand ceasul arata ora 5 iar Bryan era gata sa plecam. Tot ce sper e sa nu vrea sa aiba grija si el de 'nepotelul lui Jamie'. Cand am ajuns si am vazut fostul sediu am devenit vizibil agitata.

-Crezi ca s-ar supara daca as veni si eu? intreaba Bryan atat de dulce incat cu greu il pot refuza

-Cred...cred ca ar fi mai bine sa astepti acasa si sa vii sa ma iei la 8. Doar stii ce s-a intamplat ultima data cand ti-ai facut aparitia in fata unui copil.

Am intrat direct in biroul lui Jamie. God..nu s-a schimbat nimic...

-Buna seara! Ai venit la timp pentru sedinta..

-Unde...unde sunt ceilalti participanti?

-Mmmm...nu exista,bine?!!

-Ok ok..

Imediat ce m-am asezat,in partea opusa scaunului pe care statea Jamie,scaunul a scartait. E la fel de vechi de cand il stiu. 

-Chiar nu ma asteptam sa accepti....

-Jamie,spune mai repede!

-Ok!! tipa in timp ce scoate o poza din sertar. -El e Nicolas Benson. Detine o companie uriasa dar acum fiul lui ii tine locul pentru ca este la pensie. 

Mai scoate o poza din sertar pe care mi-o intinde spunand:

-Asta este casa lui; ai adresa pe spate. Este acasa de dimineata pana la ora 6 cand merge sa se intalneasca cu fosta sa sotie, Helen. Se intalnesc zilnic,fie acasa la ea a carui adresa o ai mai jos,fie la restaurantul din centru. Mult noroc! spune ducand mana la tampla ca un soldat si parasind biroul stingand lumina si lasandu-ma pe intuneric. 

Cate detalii poate stii omul asta despre atatia oameni? Abia acum realizez cat de psihopat este. Cum am putut sa lucrez pentru el? 

   ............................................................................................................................................. 















I Can't!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum