''Somewhere out there, the world must have an end..."
read and read and comm and vote
Imediat dupa ce Jamie a parasit cladirea mi-am pornit ecranul telefonului si l-am indreptat catre pereti. Am analizat, pe rand, fiecare poza, fiecare schema. Am deschis sertarul de unde Jamie mi-a dat pozele. Un nor de praf mi-a 'sarit' in fata. Hartiile ce se aflau acolo miroseau a naftalina si, daca le-as fi atins putin s-ar fi rupt in mainile mele. Cred ca maine voi merge sa-mi fac treaba. Acum este tarziu asa ca l-am sunat pe Bryan sa ma ia.
-Deci...cum a fost?
-Lucas e cuminte dar,parintii lui au venit mai devreme.
De dimineata m-am grabit foarte tare pentru a-mi termina treaba. Nici nu am inceput bine si deja chestia asta imi ruineaza relatia. Eram cu mana pe clanta cand Bryan m-a surprins plecand fara sa ii spun nimic..
-Unde pleci?
-Aaaaa...nu ti-am spus? zic incercand sa fac pe proasta
-Ce sa-mi spui?
-Domnul profesor m-a rugat sa stau astazi cu Lucas cateva ore. Aveam de gand sa-ti imprumut masina. E ok,nu?
-D...da
-Ok,pa! Te iubesc!
Il sarut usor pe obraz si plec lasandu-l uimit. Am condus repede pana la adresa de pe spatele pozei si mi-am pregatit "instrumentele" in masina. Inainte sa plec, nu am uitat sa-mi iau pistolul si o cagula. Parchez masina si ma indrept spre casa cu cagula deja pusa pe cap. Imi scot o agrafa din par si descui usa de la intrare in casa. Il vad! Doamne! E un batran asa linistit!! L-am vazut dand cu aspiratorul si mi-am zis: "asta e momentul!". Am dat buzna in camera insa bosorogul m-a auzit si s-a intors. M-am panicat si am indreptat pistolul spre el....2 gloante in piept i-au fost de ajuns si s-a prabusit intr-o balta de sange. Mi-am scos telefonul si am facut cateva poze pentru a-l asigura pe Jamie si apoi am parasit cladirea asa cum am intrat.
M-am mai plimbat putin prin oras pentru a-mi limpezi mintea si apoi i-am trimis lui Jamie prin email pozele. M-am intors la Bryan ca si cand nu s-a intamplat nimic.
-Hey,scumpule!
-Heei! Cum a fost?
-Super! Lucas este un copil minunat...
-Pari in neregula. Esti ok?
-Sunt obosita...cred ca ma duc la pat. Noapte buna..
Il sarut din nou ca atunci cand am plecat si am urcat in camera. Ma simt atat de rau cand il mint...Sunt sigura ca daca i-as spune cine sunt si ce am facut, il voi pierde...
Am dormit in jur de 3 ore pana cand am auzit un zgomot puternic jos. M-am intors in pat pentru a-l anunta pe Bryan insa el nu era acolo. M-am panicat! Am coborat scarile si l-am observat pe Bryan plangand si dand cu pumnii in perete.
-Bryan!!!
Plangea in hohote in continuare...M-am apropiat de el si i-am cuprins fata uda.
-E mort...
Cuvintele lui m-au facut sa ma gandesc. Nu am stiut la inceput de cine vorbea si am fost foarte socata.
-Cine..?
-Tatal meu,Rox! A fost gasit impuscat!!
........................................................................................................................................
Credeti ca Roxanne isi va recunoaste fapta?
Care va fi urmatoarea victima impusa de Jamie?
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...