XI-"Hei,Bonnie,nu plange..."

10 2 0
                                    

"Don't worry about tomorrow, you did it yesterday"

read and read and comm and vote

-De ce??

-Pentru ca mi-e teama,ok?!? Mi-e teama ca,daca afla,Jamie va face ceva mult mai rau. Rox..puteam fi eu in locul lui Bonnie sau puteai fi chiar tu. E grav..

-Em,cand am crezut ca vorbesc cu Bonnie mi-a spus ca mergeati spre casa ta. E adevarat?

-Mmmm...da.

-De ce mergeati acolo?

-Voiam sa iau niste lucruri..

-In fine..o putem vedea pe Bonnie?

-Nu stiu,dar hai sa incercam!

...........................................................

-Buna ziua! O putem vedea pe Bonnie Larse? A fost internata aseara aici. Suntem prietene cu ea.

-Sigur! Este in sala 11

-Va multumesc! Hai,Rox!

Nu a durat mult timp pana am gasit-o pe Bonnie. Am stat putin in cadrul usii deoarece Bonnie era cu spatele si nu ne-a auzit.

-Bonnie... spun eu in timp ce ma asez in genunchi in fata ei. Plange. Bonnie Larse,cea mai puternica persoana pe care o cunosc, plange!

-Hei,Bonnie,nu plange.. (stergandu-i lacrimile)

-Rox,imi pare rau ca te-am mintit...Un barbat m-a amenintat cu un pistol.

-Bon...Cum arata acel barbat?

-Nu am resit sa-l vad. Era mascat. Imi pare asa rau...

-Nu ai de ce sa te simti asa..Nu e vina ta..zic in timp ce o imbratisez

Am reusit sa o externam pe Bonnie si ne-am intors acasa, eu,Bonnie si Em cu masina lui Bryan si Bryan cu masina mea pentru ca a vrut sa se asigure ca e ok. Spre seara Bryan a preferat sa plece acasa lasandu-ma sa discut cu Bon si Em. Ma mir ca nu m-au intrebat de Bryan dar,acum,  accdentul este subiectul tuturor discutiilor. As vrea ca Bonnie sa stie ca ii suntem alaturi desi simt ca este speriata.

.................................................................................................................................................




I Can't!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum