read and read and comm and vote
-Voila! Iti place?
-E superba..nu pot sa cred ca in cateva ore ai facut rost de o casa asa superba..Hei,uite! Ai si o pisica?
-Neh..e a vecinului..Cateodata ii mai dau lapte cand trece pe aici.
-Inca mi se pare ca e doar un vis..nu pot sa cred ca am scapat de Jamie!
-Stiu..sper..
Ne-am asezat comod la televizor si...FILMUL A INCEPUT!
-Ai auzit si tu asta?
-Nu,ce sa aud? intreb eu mirata
-Se aude cineva in bucatarie..
Am pasit in spatele lui Emily furisandu-ne ca pe vremea cand eram copii.
-E cineva in bucatarie..Imi sopteste Emily
-Si e cineva si aici! se aude o voce groasa din spatele nostru.
Ma intorc speriata si zaresc un om inalt cu o figura dura, par castaniu si obraji palizi.
-Ci..cine sunteti?
Nu aud nici un raspuns in schimb vad mana lui ce se apropie si mai tare de fata mea,imi acopera ochii si gura, iar apoi simt cum un ac ma inteapa in gat si cad din picioare direct in bratele "musafirului nepoftit".
-Unde suntem?
Nici nu apuc sa termin cuvantul si unul din cei cinci barbati care ne supravegheaza imi trage o palma zdravana izbindu-ma de perete.
-Bonnie?
Nu pot sa cred..in fata mea sta vechea mea prietena pe care nu am mai vazut-o de aproximativ unsprezece ani.
-Aha! Deci..va cunoasteti..
-Las-o sa plece! Ce ti-a facut ea?
Ridic, cu frica, privirea barbatul din fata mea si il recunosc imediat..este omul care mi-a vandut casa..
-Oh.
-Asa e. Ma mai stii? zice in timp ce ma ridica si ma strange de mijloc iar eu dau din picioare si il lovesc.
Intre timp,in camera in care m-a dus apare un alt barbat cu Bonnie.
-Deci..am pregatit un spectacol frumos pentru voi in noaptea asta. Stiti voi cum zic toate fetele,o noapte de neuitat! In primul rand..cine vrea sa fie prima voluntara la urmatorul experiment?
-Ok..daca nu vrea nimeni atunci o sa aleg eu..Roxy? Vrei sa incerci tu?
-Sa fie clar: NU IMI E FRICA DE TINE!! zic incercand sa fiu puternica in fata lui
-Pff..deocamdata..(razand)
-Buun..o micuta chestie: Rox,draga mea Roxy..iti plac joculetele cu "VS"?
-DA-NE DRU-MUL!!!! silabisesc eu furioasa
-Hmm..mai e pana atunci. Acum spune..viata cui vrei sa fie luata prima? A ta....sau a lui Bonnie?
Cum ma poate pune sa aleg asa ceva? Bonnie este pritena mea de cand aveam patru ani...M-a sprijinit mereu,cand a murit mama,cand am fost in spital..mereu.
-Stii foarte bine ce o sa aleg. A mea!!
-Ce glumeata esti. Incerci sa pari eroina, dar stim cu totii ca ai da orice sa nu mori..
-NU E ADEVARAT!!! Omoara-ma acum!!!
-Nu e asa simplu,dulceata. Iti trebuie pregatire..
-Doar scoate pistolul ala nenorocit si zboara-mi creierul pe peretii astia jegosi! Asta nu te face mai puternic. Nu te face mai dur,nici mai puternic! Te face LAS!! Da-i drumul! Omoara toate fetele aduse aici. Omoar-o pe Bonnie,pe Emily,pe toate! Fiecare isi primeste pedeapsa mai tarziu!
As fi vrut sa imi continui discursul despre viata si moarte dar in a doua secunda au intrat trei barbati inarmati pana in gat cu Jamie in fruntea gastii.
-Jamie!!! incep eu sa tip neputand sa imi stapanesc emotiile.
Fara rasuflare,cei trei barbati ii impusca pe toti aflati acolo si ne elibereaza..
-De ce ai facut asta?
-Vorbim altadata!! spune Jamie intrand intr-o masina si disparand
-Bonnie!! Ce mult mi-ai lipsit! plang in timp ce ea ma imbratiseaza strans dupa atatia ani in care nu ne-am vazut.
Imbratisarii noastre i s-au alaturat si celalalte fete incepand cu Emily care parea super speriata.
-Emily,hai sa mergem acasa!
-Roxx..
-Ce este,Bonnie?
-Eu nu am o casa...A fost incendiata acum patru zile
-Poti veni sa locuiesti cu noi,nu-i asa Rox? zice Emily binevoitoare
-Sigur..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok!! Sper ca v-a placut capitolul si imi cer scuze ca nu am mai postat demult!! Va puup :*
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...