XIV- "Jamie..."

13 2 0
                                    

"I will always love you. Until my heart stops beating..."

read and read and comm and vote

Dupa ce am facut iar, un dus ne-am imbracat si am plecat la casa din vecini. Doamna Fields plecase demult dar paznicul ne-a lasat sa intram. Micuta Mia statea linistita in pat inconjurata de jucarii si se uita la desene animate. Cand m-a vazut intrand in camera, a sarit fericita si m-a luat in brate.

-Roxyyy!!! Te-am asteptat cumintica si nu am iesit din camera.

-Bravo,scumpa mea! 

Mia este cea mai dulce fetita pe care o cunosc. Ma iubeste foarte mult si la fel de mult o iubesc si eu. Trebuie sa fac cumva sa i-l prezint pe Bryan.

-Hey,Mia! Inainte sa ne uitam la desene trebuie sa ti-l prezint pe prietenul meu,Bryan.

Mia se uita ciudat la Bryan,i se parea ciudat. Cand Bryan a intins mana Mia a luat-o la fuga in partea opusa.

-Mia!! Mia,stai! 

Am strigat-o urmarind-o prin casa pana am ajuns la subsol. Acolo am auzit o bubuitura si cand am ajuns la Mia,a fost prea tarziu. Fetita daduse cu capul de o bara de metal iar acum zacea fara suflare pe jos. Am urlat cat am putut de tare desi singurii din casa eram eu si Bryan. Paznicul parasise de mult ziua de lucru.

-Bryyaaann!! Vino repede!!

Bryan a alergat si in cateva clipe a fost aici. Cand a vazut-o pe Mia intr-o balta de sange jos a fost atat de uimit!! Nu l-am vazut niciodata atat de socat. Lacrimi reci mi se rostogoleau pe obraz. I-am pus capul Miei pe picioarele mele si, plangand, am zis:

-Miaaa!! Trezeste-te!! Miaa!!!

-Rox,asta nu e de bine. Trebuie sa plecam. Acum!

Tresar la auzul tonului meu de apel. Imi scot telefonul din buzunar si vad: "Mrs Fields". 

-Bryan,ma suna doamna Fields! Ce fac?!?

-Raspunde!

Mi-am dres vocea pentru a parea linistita,am urcat in camera Miei si am dat televizorul ,unde rula Mickey Mouse, la maxim.

*Conversatie telefonica*

-Alo?

-Roxanne..Stiu ca iti cer prea multe dar tocmai am aflat ca voi mai sta inca 3 zile in New York. O sa iti dau salariul dublat daca vei sta cu Mia. Chiar nu am pe cine sa las.

-Ahmm...e ok,doamna Fields! Nu trebuie sa...sa-mi dati banii. Eu si Mia ne intelegem foarte bine si e o placere enorma sa stau cu ea.

-Mi-o poti da la telefon sa ii spun si ei asta? 

Am facut o pauza destul de lunga care a ingrijorat-o pe doamna Fields...

-Roxanne..

-.......Mia este la baie acum dar o sa anunt eu cand iese. Eu si iubitul meu ne intelegem foarte bine cu ea. 

-Nici nu stii cat ma bucur,Roxanne! Am anuntat si paznicul si nu va mai veni timp de trei zile.  Iti multumesc mult! Trebuie sa intru intr-o sedinta,vorbim diseara. La revedere!

-Nu aveti pentru ce! Este o onoare. La revedere!

Ma simt atat de prost ca am mintit-o!! Trebuie sa rezolv cumva asta in trei zile...

Eu si Bryan am plecat acasa lasand-o pe Mia la subsol. Toata seara m-am gandit la faptul ca in casa de vizavi zace o fetita de 5 ani care a murit din cauza mea. Bryan a incercat tot timpul sa ma faca sa nu ma mai gandesc dar nu a reusit. Nu am vorbit cu Emily sau Bonnie pentru ca mi-ar fi foarte greu sa relatez ce s-a intamplat. M-am dus la culcare foarte devreme, de data asta in alta camera,nu in camera mea si a lui Bryan desi nu am dormit deloc. Nu imi pot sterge din minte imaginea Miei cu capul spart. E mult prea greu!!

          Nici dimineata nu a fost prea reusita. La micul dejun nu am vorbit deloc,insa momentul a fost intrerupt de ceva neobisnuit. Cineva a sunat la usa dar Bryan mi-a luat-o inainte si s-a dus sa deschida. Nici un minut nu a trecut si Bryan m-a strigat.

-Rooxx, te cauta cineva!!

Am venit cat am putut de repede la usa, dar cand l-am vazut pe barbatul care statea in prag fixandu-ma cu privirea, am incremenit! Am incercat sa par calma pentru a nu-i arata cat sunt de speriata.

-Jamie...

................................................................................................................................................


I Can't!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum