read and read and comm and vote
-Neața!!! Cum ai dormit,Bonnie??
-În afară de faptul ca o pisică m-a lins pe față mai bine de o ora, totul a fost minunat!
-Nici nu știi cât mă bucur sa te revăd după atâția ani! spun eu îmbrățișând-o
-Hei..gata cu momentele siropoase! Haideți să mâncăm!!
-Oh,perfect,omletă! Sunt lihnită.
Dintr-o dată Emily începe să râdă..
-Pe bune,Rox?
-Ce este?
-Tu nu auzi că de vreo cinci minute cineva ciocăne insistent la ușă?! spune Emily râzând
-Ma duc euu!! spun și alerg spre ușă stârnind râsete
-Saluut!
-Jamie? Ce cauți aici?!
-Am venit să mă răsplătești că v-am salvat viața ție și plăcințelelor tale.
-Poftim???
-Vreau ceva în schimb.
-Ce?
-Păăăi..nu știu cum să-ți spun: să te întorci în bandă. Nu o vreau pe Emily..este o fricoasă! Însă tu,tu ești cea mai puternică,nu ești plangăcioasă!
-Știi foarte bine că nu mă fraierești!
-Am ceva mai bun... Spune scoțând din geantă o punga cu droguri
-Jamie..Jamie,te rog nu face asta.
Am încercat sa mă las de droguri de o săptămână și aproape mi-a reușit. Nu pot să le simt mirosul acum!!
-Ce este? Micuța eroină se teme?
Nu am putut rezista așa că am închis repede ușa și am încuiat-o.
-Foarte bine! Nu te temi să omori cincizeci de persoane nevinovate dar te temi de niște substanțe!
La asta chiar nu am avut replica. Așa este..faptul ca nu îmi pot înfrunta slăbiciunea și dependența se numește LAȘITATE!!
-Vrei să știi ceva? Ai șase criminali pe urmele tale și doar eu te pot salva...știi unde mă găsești...
Am deschis repede ușa însă era prea târziu. Jamie era deja in capatul stăzii.
-Cine era,Rox? Te-a ținut cam mult
-Ăăăăă..era un om care m-a întrebat unde poate găsi un spital, iar după ce i-am explicat tot drumul mi-am dat seama ca e surd așa că i-am scris toate explicatiile.
-Ce ciudat..aveam impresia că te cerți
-Cu cine sa mă cert,Bonnie? Cu un om surd?! spun eu în timp ce râd ca să ascund greșala pe care tocmai am făcut-o.
------------------------------------------------------
Sper că v-a plăcut capitolul nou!! Ne recitim la următorul! Va pup!!!
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...