IX- "Roxx,nu te panica!"

14 2 0
                                    

"I'm starting to like you less 'cause I'm beginning to love you more"

read and read and come and vote

Mirosul de clatite m-a trezit. "De ce miroase a clatite undeva unde singura mancare pe care o mancam era ambalata?"

Cobor usor scarile si,inca de la prima treapta, il pot auzi pe Bryan cum fredoneaza o melodie in timp ce arunca o clatita in aer. Ma vede cu coada ochiului si tresare:

-Neata! Cum ai dormit?

-Mmm...bine...Ce e cu tine de esti asa vesel?

-O seara,o noapte si o dimineata langa o femeie ca tine cred ca este un motiv. spune in timp ce vine langa mine si ma saruta pe frunte.

-Paii..ce sa zic? Wow! Nu ma asteptam la asta...

-Poti merge inapoi in pat. Vin eu cand e gata...

-O...ok

BRYAN

O plac foarte mult pe Roxanne. Defapt,chiar o iubesc si as vrea sa ne facem o viata impreuna. Aseara m-am simtit superb si vreau mai mult ca orice sa fie a mea,sa simta si ea acelasi lucru.

EU

L-am asteptat in pat pe Bryan pana ce a venit. A pregatit niste clatite cu ciocolata si cate o cafea. Cand a avut timp si sa mearga la cumparaturi?

-Wow! Tu chiar stii cum sa impresionezi o femeie...

-Hai sa mancam! Sunt lihnit.

Se aseaza langa mine cu farfuria cu clatite si ma saruta. Il plac extrem de mult si as vrea sa fim impreuna. Sper ca asta isi doreste si el.

-Micul dejun a fost foarte bun dar trebuie sa ma duc sa fac un dus.

Nu uit sa imi iau telefonul cand plec si,cum ajung jos,o si sun pe Bonnie. Nu raspunde insa,in a doua secunda primesc un apel de la Emily. Nu am realizat cat timp a trecut holbandu-ma la numele apelantului pana cand Bryan nu a strigat din camera ca imi suna telefonul.

-Em?

-Roxx,nu te panica! Sunt in fata spitalului Los Robles. Poti veni dupa mine cu cineva? Iti voi spune cine a facut-o cand ajung acasa?

-Si Bonnie?

-...................................................................................................................................................................




I Can't!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum