read and read and comm and vote!!
'A bad workman always blames his tools'
-Rox,Rox,trezeste-te..
-Sunt treaza,Emily! Doar ma gandesc..
Colega mea de camera dar si prietena mea este Emily. Locuim in casa lui Jamie de aproximativ 5 ani. Eu am ajuns aici dupa ce tatal meu m-a vandut lui si apoi si-a luat viata. Nu ma asteptam la un astfel de gest din partea lui..parea tatal perfect dupa moartea mamei mele...
Intr-o clipa de ratacire,intr-un moment tensionat, oamenii pot face cele mai neasteptate gesturi,cele mai urate...oamenii puternici o iau repede razna, cei slabi rezista pana ce explodeaza...
-Jamie te-a chemat in birou..vrea sa-ti vorbeasca.
Am luat repde halatul pe mine si am coborat 2 etaje...
-'Neata! Am auzit ca vreti sa imi vorbiti..
-Da,ia loc..
Ma priveste atent,ba chiar se holbeaza la mine cateva secunde ceea ce ma face sa ma simt rusinata..Isi dezlipeste buzele ca si cand vrea sa spuna ceva..
-Rox..Roxanne...mai am o "musca" de prins in plasa ta..
Asa spune el cand vrea sa mai omor pe cineva...am peste 50 de "Muste" pe lista mea neagra-o lista pe care o pastrez intr-o cutiuta poleita cu aur,o cutiuta pe care am primit-o de la mama si in care se afla un lantisor
-Cine e? oftez eu
-Uite-o! Katherine James,fiica primarului,un nenorocit... Imi spune aratandu-mi o poza cu chipul unei fete de vreo 17-18 ani, roscata cu ochi caprui si cu o bunatate in ochi..
-Ok,dar totusi,de ce?
-Vreau sa-l vad suferind,vreau sa-i iau ce iubeste mai mult pe lume,vreau sa isi doreasca moartea,sa ma plateasca sa il omor,sa il nenorocesc...
-Suna super..o s-o fac!
Ii smulg poza din mana si plec mai mult decat hotarata de crima..
-Ce ti-a zis?
-Eh,un fleac..Katherine James. ii spun aratandu-i poza
-James..fiica primarului?
-Sigur! zic eu ridicand din sprancene
Iau cagula mea neagra,un costum negru, manusi negre de piele..
-Care taie mai bine?
-Ala cu margine alba...
Iau cutitul si pornesc hotarata sa sfarsesc asta..dar nu inainte de a-mi lua doza de marijuana
-Iti fac rau..
-O prostie..tu stii ce curaj imi dau?
Urc in BMW-ul meu negru...si accelerez,. In 4 minute m-am vazut in fata vilei imense a familiei James.
Agrafa ma ajuta sa descui poarta si usa de la intrare...Dau peste un tablou desenat de mana: "Mike+Claire+Katherine= The perfect family"
"minus Katherine"imi spun eu si imi trag cagula pe fata..dau buzna in camera cu usa roz pe care scria "Katherine". Ea statea cu spatele spre usa si avea castile in urechi..o apuc cu bratul de gat,scot cutitul si il infig in abdomenul acesteia. Un urlet de disperare se aude iar o lacrima mi se rostogoleste pe obraz.."Ce e cu tine,Roxanne?" Tu nu erai asa,luai vietile oamenilor,te jucai cu ele, fara ca macar sa ai apoi cosmaruri,ai sange rece, tu nu stiai ce este mila, ce este remuscarea...
-Stop! Cine esti? Ce vrei de la mi..
Nu apuca sa mai spuna ceva ca se prabuseste intr-o balta de sange patand asternutul alb al patului..
Iau cutitul si il pun intr-o punga..
Am gonit cu 200 km/h si am ajuns dupa 2 minute la fabrica de marijuana..dupa ce mi-am cumparat doza de care am nevoie pentru inca 10 crime m-am dus in spatele cladirii imense si am aruncat cutitul intr-un canal.................
-Ai rezolvat?
-Sigur! Uite poza..
A luat poza si a facut cu ea cum face cu toate pozele victimelor...a lipit-o de perete si a trasat un X rosu cu vopsea pe fata ei
-Uite aici! $500
-Multumesc! La revdere..
Am trantit usa camerei si m-am intins in pat..am adormit in cateva minute..
********
-Ce poate face?
-Orice vreti! Orice!
-Ok,si cat ati zis ca cereti pe ea?
-Pai..e mica..are 19 ani..sa zicem $1000
-Poftim!
-Multumesc!
Sange! Tata intr-o balta de sange! Pistolul in mana lui! Lacrimi! Sange! Bani! Sange! Sange!
*********
Sper ca v-a placut inceputul! Pupici :* :* :*
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...