I'm sad, I'm tired, I'm lonely but it's ok because I'm breathing...
read and read and comm and vote
Wtf? De ce s-ar duce la casa lui Em? De ce ar vrea Emily sa isi aminteasca cum parintii ei au fost torturati si apoi omorati in casa aia? De ce?!?
-Bonnie,spune-mi unde esti!!!
-Sunt la spital.
-La ce spital??
-Nu conteaza...doctorii au spus ca nu este nimic grav. Relaxeaza-te! Te sun eu daca mai aflu ceva... (inchizand apelul)
Nici nu apuc sa imi pun telefonul pe noptiera ca primesc alt apel: "Bryan"
-Alo?
-Hey,Roxx! Esti gata? E 6:50
-Um...Bryan....
-Stai! Nu-mi spune! A trebuit sa iti duci prietenele la teatru si ai uitat de mine.
-NU! Le-am imprumutat masina si nu mi-o pot aduce deocamdata..
-No problem,babe! Vin sa te iau. Trimite-mi adresa prin sms
Am facut exact cum mi-a spus si in 10 minute era la usa.
-Hey!!
-Hallo! zise el putin ametit
-Bryan,esti beat!
-Si tu esti sexy. Altceva?
Sincer? Viata m-a invatat sa fac ce vreau atunci cand vreau. Nu-mi displace cand ma gandesc ce s-ar putea intampla daca l-as invita inauntru...
-Intra! Am comandat pizza..
Am pasit amandoi in bucatarie. Cutiile de pizza erau asezate pe blat. M-am oprit in dreptul lor pentru a le desface si am simtit cum Bryan a venit in spatele meu, sarutandu-ma flamand pe gat.
-Bryan...
A continuat sa ma sarute pe gat desfacandu-mi in acelasi timp camasa.Cand camasa a alunecat pe jos, m-am intors cu fata la el si am inceput sa il sarut pasional trecandu-i mainile prin par. M-a urcat pe blat aruncand cutiile de pizza pe jos si si-a dat camasa jos. Abdomenul lui bine lucrat m-a facut sa vreau asta din ce in ce mai mult..Mi-am trecut mana pe pieptul sau pana am ajuns la pantaloni, pe care i-am desfacut usor. M-a luat de pe blat si a urcat scarile sarutandu-ma pana ce am ajuns in camera mea. M-a aruncat in pat si, apoi, s-a aruncat peste mine...
Ceea ce a urmat a fost desprins din filmele pentru adulti. Bryan m-a facut sa ma simt femeie,sa ma simt libera. In acele clipe nu m-am mai gandit nici ca masina mea zace, probabil, intr-o groapa de fier vechi,nici ca cea mai buna prietena a mea este in coma. Nu m-am mai gandit la nimic. Am vrut asta si am avut-o!
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...