XIX- "Azi la 4?"

20 0 0
                                    

"I just wanna disappear..."

read and read and comm and vote

Nu mă mai bucură nimic de câteva zile încoace. Ma simt de parcă aș tot trăi aceeași zi la infinit, aceeași zi plină de durere și ură. Sunt sătulă de toate astea.
Nici Bryan nu mai este la fel...la fel ca înainte. Urăsc să-l văd așa fără să-l pot ajuta. De la Jamie nu am mai primit nicio veste,ceea ce mă face să cred că mă va lăsa în pace....sau nu.
Exact când mă gândeam la toate astea telefonul a început să sune. E ciudat faptul că nu mi-am recunoscut propriul ton de apel ceea ce este, probabil, pentru că nu m-a mai sunat nimeni de câteva săptămâni. Emily și Bonnie nu mă mai caută,nu mă mai vor...Aș putea sã merg chiar acum la ele și să le scot afară din casa MEA dar nu mai am putere să fac atâta rău. Încep să tremur când zăresc numele apelantului meu "misterios". De ce încearcă Jamie să dea de mine iar? Tocmai l-am auzit pe Bryan ducându-se la baie. De la moartea tatălui său doarme pe canapeaua de jos...

-Alo?

-Bună, Roxxane!

Am răspuns plină de curaj însă vocea lui mi-a trezit toate amintirile urâte pe care, cu greu, le-am uitat.

-Ce vrei?!?

Bryan a intrat, pentru prima dată după mult timp în camera mea..

-Rox,a...am făcut clătite. Dacă vrei, sunt pe masă.

-Cobor în 10 minute.

Bryan a ieșit iar eu am continuat discuția mea cu Jamie.

-Știu cã îți e greu dar vreau să te întorci la mine. Mai am fix 3 victime și apoi mă mut în Paris; te asigur că nu vei mai auzi de mine.

-.............

-Azi la 4?

I-am închis telefonul pentru că știu că știe că ma voi duce. Mă cunoaște extrem de bine deși nu prea îmi place lucrul ãsta.
Ziua a trecut la fel ca celelalte. Am lenevit pe canapea în timp ce Bryan se uita la niște poze din copilărie,pe care le-a mai văzut de minim 10 ori.
Când s-a făcut ora 4.....

-Bryan,trebuie să plec. Am puțină treabă cu Jamie...

-Ia! spune și îmi întinde cheile

Eram gata sã plec dar m-am oprit când mi-am auzit numele...

-Rox...

M-am întors cu fața la Bryan iar acesta m-a întrebat:

-Care e faza cu acest Jamie?

*Bryan*
De ce nu îmi poate răspunde? Este,mai mult ca sigur, ceva între ei. În ultima vreme am fost ca doi străini...nici nu o învinovățesc,dar ar trebui să înțeleagă,tatăl meu a fost omorât și înca nu se știe de cine...Când în sfârșit a răspuns am simțit în glasul ei că minte...

-M-a rugat să-l ajut cu niște proiecte. Mă înorc până la 7...

Am lãsat-o sã plece,sunt obosit să mã cert....
..........................................................

Hello!! Vreau să vă urez tuturor un Crăciun fericit!! O să termin imediat povestea!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I Can't!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum