On Dördüncü Bölüm

33 4 40
                                    

On Dördüncü Bölüm; Bebek Simba.

"Jimin,gel buraya da bakalım." Arkadaşının düğünü için yüzük bakmaya gelmişti üç erkek. Jimin,Tae ve Baekhyun iki saattir geziyordu. Yoona'da onlarlaydı. Jimin özel olmasını istemişti ve onu anlıyorlardı. Yorulsalar bile umurlarında değildi. Onun en güzel günü için özel şeylerin olmasını onlarda istiyordu.

"Tae,Yoona acıkmıştır. Bence bir yere oturup,yemek yiyelim önce."diyen Jimin ile başımı salladı Tae. Haklıydı. Yoona en son üç saat önce birşey yemişti.

"Tamam,hadi gidelim."dedi ve uygun bir yer aramaya başladılar. Her yer çok kalabalıktı. En sonunda bir pastaneye oturdular. Bebek arabasını yanlarına koyup,mor sandalyelere oturdular. Jimin'in içi rahat etmemiş,Yoona'yı arabadan alıp,kucağına oturtmuştu. Az sonra yanlarına bir kız gelip,menüyü koymuştu önlerine. Siparişleri verdiklerinde kız gitmişti.

Pastaneden çıkıp,yine dolanmaya başlamışlardı. Bir kuyumcuya girip,yüzüklere bakmaya başladılar. Biraz zaman geçmişti ki,kuyumcudaki küçük televizyonda son dakika haberi verilmişti.

"Sayın seyirciler,son dakika haberleri ile karşınızdayız. Saat üç sularında Seul'deki en büyük hayvanat bahçesinden bir maymun kaçtı ve şu an başı boş bir şekilde dolaşıyor. Gören olursa fotoğrafı hemen arkamda. Yetkililere haber verin,lütfen. İyi günler."diyen spikeri pür dikkat dinlemişti kuyumcudakiler.

"Umarım bulurlar."demişti Taehyung. Sonra yüzük bakmaya devam ettiler. Jimin dudağını büzüp,yüzüklere bakmaya devam etti. Gördüğü yüzükler ile durdu. Bunlar altın yüzüklerdi. Birinin üstünde minik bir papatya,diğerinin üstünde ise minik bir çınar yaprağı vardı. Anlamları güzeldi aslında ikisinin. Papatya; saf ve temiz sevgiyi,çınar yaprağı ise sonsuz sevgiyi simgeliyordu.

"Tae,şunlara bakın."diye yanında duran Tae'yi dürttü. Tae,bebek arabasını biraz yaklaştırıp,Jimin'in gösterdiği yüzüklere baktı.

"Jimin bunlar çok güzel."

"Evet, öyleler."dedi Jimin. Sonra kuyumcuyla pazarlığa başladılar. Ellerinden geldiğince düşük bir bütçe ile evlenmeleri gerekti. Yoksa Jimin huzursuzluk duyardı. Biliyordu,evlilik çok masraflı bir işti. Ve bir de zaten burada düğün yapamazlardı. Hollanda'da yapacaklardı.

Kuyumcudan çıkmış,yürüyorlardı. Alışveriş merkezinde biraz daha dolanıp bu sefer damatlık bakmaya gidiyorlardı. Ama önce Jimin,Yoongi ve Jungkook'u çağırmasını söylemişti Tae'ye. Tae,Jungkook'u aramış,gelmelerini söylemişti. İşlerinden çıkmıştı ikiside çünkü.

Üç kişi dolaşırlarken,Jimin'in elindeki yüzüklerin poşeti aniden biri tarafından çekildi. Jimin panikle Yoona'nın arabasının üstündeki tenteyi, Yoona'nın üstüne indirmişti. Tae ise durmuş,adeta donmuştu.

"Jimin,"dedi Tae garip bir sesle. Jimin arkadaşına döndü.

"Efendim,Tae?"

"O...yüzüğünüzü aldı."

"Kim?"

"Bir-bir maymun." Jimin hemen önüne baktı. Maymun şu an arabanın üstünde duruyordu. Jimin maymundan gözünü ayırmadan Tae'ye seslendi.

"Tae,yetkili kimse ara. Baekhyun hyung,bana bir sürü muz getir. Çabuk olun,o yüzüklerden başka yerde sikseler bulamam."diyince Baekhyun koşarak bir markete gitti. Tae ise ilk polisleri aradı,çünkü yetkililer kim bilmiyordu. Polisler olayı duyunca zaten haber vermişlerdi yetkililere.

"Jimin,geldim."diyen Baekhyun'a döndü gözleri ikisininde. Elinde iki poşet muzla gelmişti. Turuncu saçlı genç poşetten bir muz alarak maymuna gösterdi.

Rain On Me || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin