On İkinci Bölüm; Yeni yıla seninle girip,ömrümü seninle bitirmek istiyorum.
Yazar
"Ya canım sıkıldı benim,eve geldiğimizden beri bu filmi izliyoruz. Birşeyler yapalım." Salonda oturan herkes Jungkook'a döndü. "Ne yapalım mesela tavşan kılıklı?" Yoongi kucağında uyuyan Yoona'yı sıkıca tutup,ayağa kalktı bunu söylerken. "Yılbaşı gecesi ne yapılırsa onu. Yani masa oyunu!"diyerek elini kaldırıp,heyecanla bağırdı Jungkook. Yoongi elini hemen kafasına atmış,bir tane geçirmişti kafasına Jungkook'un. "Bebek uyuyor burada. Az sessiz olsan hani?"demiş,vurduğu yeri okşayarak salondan çıkmıştı Yoongi. "Ben masa oyunu getiriyorum,içinizden biri de,şu orta sehpanın üstünü temizlesin bari."diyerek ayaklarının bağdaşını bozmadan ayağa kalktı Jungkook. Salondan çıkınca Jimin ve Taehyung ayağa kalkıp,orta sehpanın üstündekileri mutfağa taşımaya başladılar.
"Seksen altı,kimde var?" Yong-sun elinde tuttuğu taşı gösterdi. "Bende,bende!" Taehyung hızlıca taşı alıp,dikdörtgen kâğıdın üstüne yerleştirdi. Tombala oynuyorlardı ve şu an kazanacak gibi görülenler Lily ve Hoseok'tu. "Altmış yedi?" Lily elinden alıp,kağıdına yerleştirdi taşı. "Lil,senin kaç kaldı?" "İki tane. Kırk dokuz ve on yedi." "Sormadın ama benimde iki tane kaldı. Yirmi beş ve kırk bir." Lily ve Hoseok berabere gidiyorlardı. "On yedi!" Lily anın heyecanı ile elini masaya dayayıp,dizlerinin üstünde yüklendi. "Bende,bende,bende!" Taşı alıp,yerleştirdi ve ellerini birbirine çırptı Lily. Sonra Hoseok'a dönüp,dil çıkardı.
Tombala oynamayı bitirmiş,ardından oy birliği ile karaoke yapmaya karar vermiştiler. Televizyondan beğendikleri bir şarkının karaokesini açmış,söylemeye başlamışlardı. Hye-jin ve Yong-sun'du şuan söyleyen. Maria şarkısını söylüyorlardı. Onlar söylemeye devam ederken zil çaldı. Onları bölmeden Taehyung koşarak kapıya bakmaya gitti. Siyah kapıyı açtığında karşısında üç kişi duruyordu. Sarı saçlı adam konuşmuştu. "Merhaba,ben Seokjin. Bunlar da,eşim Namjoon ve oğlumuz Felix." Gülümseyerek konuşmasını bekledim. "Biz Jungkook'un arkadaşlarıyız. İki yıldır Avustralya'daydık. Şimdi geri döndük. Acaba o evde mi?"diye sormuştu Taehyung'a. "Jungkook!" Ses gelmemişti. "Jungkook!" Yine ses gelmemişti. "İçeri geçin,lütfen. Memnun oldum,ben Jungkook'un sevgilisiyim. Karaoke yapıyorduk da,duymamış olabilir."diyerek kapının önünden çekilmişti Taehyung. Sonra konuşmadan salona geçmişlerdi. "Jungkook,misafirlerin var." Jungkook yüzünü Tae'ye döndü. Arkasındaki bedenleri görünce hızlıca kalkıp onların yanına gitti. "Seokjin Hyung! Namjoon Hyung! Felixie~!"diyerek hepsine tek tek sarılmış,ardından konuşmaya başlamışlardı.
Karaoke devam ediyordu. Sıra Namjoon ve Seokjin ikilisindeydi. Fire on fire söylüyorlardı. Onlar söylerken Lily'de kayıt alıyordu.
Herkes söylemiş geriye Taekook ikilisi kalmıştı. İkiside karşılaşmıştı,Nothing like us söyleyeceklerdi. Ellerine mikrofonları alıp,söylemeye başladılar. O kadar güzel ses renkleri vardı ki,birbirine uymamaları imkansızdı. Çok güzel söylüyorlardı,sesleri de ayrı güzeldi zaten. Uyumları öyle büyülemişti ki salondakileri.
"Nothing like us,nothing like you and me."kısmını beraber söylüyorlardı hep. Çok güzeldi. Çok güzel bir ortamdı.
"Bu yıl bizim yılımız olur umarım. Şu iki ayda hayatım aniden değişti ve bir gram pişmansam,nâmerdim. Çok güzeldi. Arkadaş edindim,ailem oldu,sevgilim..." Taehyung sevgilim dedikten sonra,Jungkook'un gözlerine baktı. Onun gözlerinde olan duygu yoğunluğunu görüyordu,hissediyordu. O bilmiyordu ama kendi gözleri de öyleydi. Jungkook,kaybolmuştu yıldızlarında. "Bende pişman değilim güzelim. Yeni yıla seninle girip,ömrümü seninle bitirmek istiyorum." El ele tutuşan Jungkook ve Taehyung'a bakan arkadaşları-Yoongi hariç-onlara hayran olmuşlardı. Çok güzellerdi. Bu inkar edilemezdi. Bakalım yeni yıl onlara ne getirecekti...
Mutlu yıllar.
_________________________________Nasıldı?
Dikkat; Birşeyler yazacağım. Okuyun,tamam mı? İyi hissedersiniz belki...
Merhaba tatlım,
2020 çok zordu değil mi? Çok yoruldun. Üzüldün,ağladın,güldün,eğlendin,düştün,kalktın,kırıldın,iyiyim dedin. Ama biliyorum,değilsin. Yoruldun. Virüs müydü peki sebebi? Virüs o kadar abartılacak bir şey değildi,değil mi? Çoğu kişi eminim evde kalırken aile sorunları yaşadı,online eğitimle nereye kadar gidebileceğini düşündü,gelecek kaygısı da yorar insanı. Ama şunu unutma,bu yılı atlattın! Umarım 2021 zor olmaz,herkes için daha iyi. Bu yılı atlattığına göre,sen çok güçlüsün! Evet, sen! Sen kendine aynada baktığında belki çirkin görüyorsun kendini ama hayır,değilsin. Sen mükemmelsin. Aynanın karşısına geçip,kendini kusurların ile sevdiğin zaman,mükemmel olduğunu anlayacaksın. Hey,fazla üzülme. Okay? Seni seviyorum ben,kimse seni sevmiyorsa bile ben seni seviyorum! Sen değerlisin. Dünyada teksin,senden bir tane var! Sen yoksan 6,999,999,999 kişi oluyor. Görüyor musun rakamlar yerinden oynadı ve sayının söylenişi zorlaştı. Sen yoksan dünya yerinden oynar,hayat zorlaşır. SEN DEĞERLİSİN BEBEĞİM! KİMSE İÇİN DEĞMEZ ÜZÜLMEYE!
Sizi öyle çok seviyorum ki,canımsınız benim. samimiyim. Size böyle sıkı sıkı sarılmak istiyorum.
Mutlu yıllar♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain On Me || Taekook
Fanfiction"Bana yağmurlar yağdırabilir misin?" "Yağdırırsam,o yağmurdaki gökkuşağım olabilir misin?" |Başlangıç;27 Ekim 2020| |Bitiş;5 Şubat 2021|