Bu kitapta yazacağım son bölüm bu olacak...
Ah,son özel bölümü yazarken yüzümde buruk bir gülümseme vardı. Nasıl demeliyim? Çocuğumu sanki evlendiriyormuş gibi hissettim. Evet,böyle bir histi. Allah'ım...
Bu benim bitirdiğim ilk kitabım olacak ve çok çok fazla içimde bir üzüntü var. Aynı zamanda da mutluyum. Bilmiyorum,ne hissetmem gerektiğim hakkında en ufak bir fikrim yok.
Bu kitabı yazdığımda aylarca ilk bölümü taslağımda durmuştu. Aylarca. Bir gün kuzenime okutmuştum ve bana güzel olduğunu söylemişti. Ondan aldığım ufak bir cesaret ile başladım ve yirmi beşinci bölümü yazıyorum,inanamıyorum. Kuzenim okuyorsa eğer kendini biliyordur o.
İlk bölüme bir oy gelse ikinci bölümü yayımlayacaktım ama uzun bir süre hiçbirşey olmadığı için kaldırmayı düşünmüştüm. Ta ki,Medusa-0 'ın yorumlarını görene kadar. Ben az ile mutlu olmasını bilirim. Öyle çok bir okunma ve oy istemiyordum zaten. Sıkıldığımda,üzgün hissettiğimde,mutlu olduğumda bu kitaba bölüm yazar oldum. Bazen ilham gelmedi,bazen hastalandım ama hastayken bile ufak ufak yazıyordum. Düzensiz geldi bölümler farkındayım,üzgünüm. Bir dahaki Taekook kitabımda asla böyle bir düzensizlik olmayacak,söz veriyorum.
Bu bölümü okuyan fazla kişi olacağını düşünmüyorum. Genellikle veda konuşmaları,bölüm sonlarındaki yerler okunmaz çünkü.
Ah,herneyse.
Moralinizi yüksek tutun! Önümüzde güzel günler illaki olacak,üzülmeyin. Ayrıca yok demeyin,Allah derdi veriyorsa,devasını da verir. Aklınızda hep herşey iyi olacak diyin,belki rahatlarsınız. Ama iyi olacağını hissederek derseniz iyi olacaktır. Denendi,onaylandı bebeklerim^^
Uzatmak istemiyorum,fazla birseyim yok elimde. Buraya kadar okuyan ve beğenen herkese teşekkürler. Kaossuz bir kitaptı. Yani kaos olduğunu düşünmüyorum. Küçük kaoslar hariç.
Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiğinizi bilmenizi isterim. Sizi çok çok çok ama çok seviyorum...
İlk bitirdiğim kitap olacağı için gerçekten garip hissediyorum. Umarım kitabı okurken eğlenmişsinizdir,umarım yani...
Sizi çok seviyorum,Angel Boy kitabımda görüşürüz! On beş bölüm ve bir özel bölüm ile onu tamamlayacağım,ardından WCTP NAMJIN ile devam edeceğiz.
Tekrardan teşekkür ediyorum size. 300 okunmayı geçmiş kitap^^ WUHUUUĞ
İyi geceler güzellerim,kendinize iyi bakııın!!
-Lily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain On Me || Taekook
Fanfiction"Bana yağmurlar yağdırabilir misin?" "Yağdırırsam,o yağmurdaki gökkuşağım olabilir misin?" |Başlangıç;27 Ekim 2020| |Bitiş;5 Şubat 2021|