Yedinci Bölüm; Temizlik
Taehyung
"Evet,karnımızı da doyurduğumuza göre; iş başına!"dedim koltukta yayılarak yatan Jungkook'a. Hafızası yavaş yavaş toparlanıyordu. Bende ona fazlasıyla alışmıştım.
"Tae ne olur insaf et,çok yorgunum!"dedi 'u' harfini uzatarak. Ayağa kalktım. Olmazdı,bugün bu temizlik yapılacaktı.
"Eğer bugün temizliği bitirirsek,sana baklava yapacağım. Hadi."dedim. Sönük gözlerle kafasını kaldırıp bana baktı.
"O ne be?"
Bu hâline güldüm. Mal gibi bakıyordu.
"Türklerin en geleneksel ve yaygın tatlısı. Söylemesi ayıp,tıpkı Türkler gibi yapıyorum."demiş göz kırpmıştım. Hemen ayağa kalkıp,yanıma geldi.
"Hadi hızlıca bitirelim. Çabuk,çabuk!"diyerek merdiven altında olan minik yere yürüdü. Of! Ne aç çocuk ya!?
~
"Jungkook! Viledaya su doldurmadın mı?! On beş dakika oldu!"
Jungkook hâlâ banyodaydı ve ne olduğunu bilmiyordum. Yukarı çıkıp bakayım demiştim. Merdivenin son basamağına geldim ve koridora adım atar atmaz ayağıma bir ıslaklık geldi. Kafamı kaldırıp baktığımda banyodan geliyordu.
"JUNGKOOK!"diyerek evin içinde gürlemiştim. Sadece viledanın kovasına su dolduracaktı! O evi su altında bırakmaya falan mı çalışıyordu.
Banyonun kapısını açtığımda,küvetin su ile dolduğunu,viledanında içinde kaldığını gördüm. Klozetin üstünde oyun oynayan Jungkook'a sinirle baktım.
"Buranın hali ne!?"dedim. Oyundan kafasını kaldırıp bana baktı. Sonra etrafa baktı.
"Hass..."diyerek geri bana baktı.
"Valla oyuna dalmışım. Yemin ederim-"
"Mal! Sorunda bu işte! Sana viledaya su doldur dedim,oyun oyna demedim! Yok sana tatlı falan!"dedim. Oflayarak kalktı ve banyodan çıktı. Kapının pervazında beklemeye başladı.
Tişortümü çıkarıp,Jungkook'un omzuna bıraktım ve su dolu küvete eğilip,tıpayı çıkardım. Sonra da viledayı çıkarıp fayansa koydum. Suyun gitmesini bekledim.
"O telefonu bırak ve üstünü değiştir. Islanmışsın farkında değilsin,nasıl bir oyunsa!?demiştim. Donmuş bir şekilde kafasını sallamıştı.
~
Sonunda su boşalmıştı ve koridordaki suyuda temizlemiştim. Üstümü değiştirmek için odama girdim. Bir şort,birde tişört çıkarmıştım. Üşüteceğimi biliyordum ama temizliği tayt veya pijama ile yapmayı sevmiyordum. Islanınca rahatsız ediyordu. Odadan çıktım ve ıslanmış kıyafetleri kirli sepetine attım. Bu sırada Jungkook'da odadan çıkmıştı.
"Jungkook yine oyuna daldın değil mi?"dedim. Ben temizleyene kadar odadan çıkmamıştı çünkü.
"Hayır,sinirinin geçmesini bekledim. Sonra döversin falan. Bu arada elin hızlı gerçekten. Sadece on iki dakikada suyu temizlemişsin."dedi. Sinirim geçmişti. Hatta yumuşamıştım.
"Dediklerim zoruna gitmedi değil mi?"dedim.
"Merak etme,gitmedi. Yoongi hyungtan nasıl kelimeler duyuyorum,bunlar hiç."dedi.
"Şimdi,kovayı sen getir. Bende yüzey temizleyici ile cam siliciyi getireyim."diyerek aşağı inip elimde ikisi ile geri yukarı çıkmıştım.
"Nereyi temizleyeceğiz?"
"Şu banyonun yanındaki misafir odasını."
"Tamam." Bir şey unutmuş gibi hissediyordum. Hatırlamaya çalışıyordum. Bir gözümü kısmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain On Me || Taekook
Fanfiction"Bana yağmurlar yağdırabilir misin?" "Yağdırırsam,o yağmurdaki gökkuşağım olabilir misin?" |Başlangıç;27 Ekim 2020| |Bitiş;5 Şubat 2021|