10.bölüm

16.4K 585 459
                                    

"Tuğkan değilim ama nefret dolu bakışlar ile mutluluğunu izledim."

Batuhan kordel: sıcak şarap🎶

•••

Okula gitmek için evden çıkmıştım. Yolda doruk ile karşılaştık. "Naber?"

"İyi sen?"

"İyi bende, nolsun. Dün seni biri ile sarılırken gördüm, kimdi o?"

"Anonim."

"Kolları rahat mıydı baya sarıldınız."

"O kadar rahatdı ki, birde o baş döndürecek kokusu." Dedim ve devam ettim. "Kokusu çok güzeldi. Kendi kokusu mu bilmiyorum ama."

"Kendi kokusu."

"Sen nerden biliyorsun?"

Dudaklarını ısırdı ve, "kokusudur yani." Dedi.

Gülümsedim. Okula vardığımızı anlayıp sınıfa çıktık. Duru ile pelin kavga ediyordu. "Kanka bu senin abilerine yalan söylemiş, kardeşiniz benim demiş." Dedi. Baran durunun karnından tutup geri çekti. "Bırak da yolayım şu yalozu." Diye bağırdı.

"Pelin gel gidelim."

Doruk Pelin'in kolundan tutup sınıftan çıkardı. Doruktan bunu beklemediğim için şaşkınlıkla arkasından bakakaldım.

"Ben gidiyorum."

Kimseyi umursamadan okuldan çıktım. Doruk neden durduk yere pelini çıkardı. Neden benim tarafımda olmadı. Neden böyle yaptı?

Anonimin doruk olduğunu biliyorum çünkü çok belli ediyor. Sabah ki yaptıkları, Anonimin konusu açılınca tuhaf tuhaf sorular sorması, kokusu.

Anlamayacağımı sanıp dün sarılmak istedi, doruğun kokusu ile aynı kokuyordu.

Sorduğum tüm sorular doruğu işaret ediyordu. Hem karşıma çıksın istiyordum, hem de çıkmasını istemiyordum.

Çünkü doruğu sevmiyordum,

Daha yeni yeni arkadaş olmaya başlamıştık.

Sevdiği kızdan bahsederken 3 yıldır onu seviyorum diye bahsetmişti.

Eğer 3 yıldır beni seviyor ise değmez,

Yemin ederim benim için değmez.

Parka gelip banka oturdum, telefonuma mesaj geldi açtım.

Gölge'm: abilerin okulda seni arıyor.

Gölge'm: nerdesin?

Polen: karşıma ne zaman çıkıcaksın?

Gölge'm: zamanı gelince.

Polen: beni oynattığından şüphelenmeye başladım.

Gölge'm: ne saçmalıyorsun?

Gölge'm: saçmalama.

Polen: çık o zaman karşıma.

Gölge'm: olmaz Polen.

Polen: kusura bakma biraz sert çıktım sana ama doruğun bugün ki davranışı canımı sıktı.

Gölge'm: ne yaptı ki?

Polen: görmedin mi, hani her zaman yanımdaydın arkamdaydın da ben seni ezip geçiyordum ya.

Gölge'm: benimde bir hayatım var polen.

ParamparçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin