14.bölüm

11.8K 479 210
                                    

Bazı şarkılar sen sus ben konuyu biliyorum der gibi."

Rope: sokaklarına anlatacaktım. 🎶

•••

Gözüme giren ışık ile ayağa kalktım. İlk başta ecelim geldi sandım da sonradan perdeyi çekmediğimi fark ettim.

Yavaş adımlar ile aşağıya indim. Buğra abi ile Berat abi salonda oturuyordu. Beni görünce gülümsediler. "Abimler Nerede?"

"Şey dengiz dün kaza yapmış. Arkadaşını  bıraktıktan sonra. Kolu kırılmış sanırım hastanedeler."

Yutkundum. "Kim yapmış görebilmiş mi?"

"Karşısına bir adam çıkmış."

Kafamı salladım, yukarı çıkıp üstümü değiştirdim. Telefonuma mesaj geldi.

Gölge'm: üvey baban abinin arabasının önüne geçti, abin de ona çarpmamak için duvara çarptı.

Polen: duydum, kolu Kırılmış abimin.

Gölge'm: geçmiş olsun meleğim.

Polen: Sağol gölge'm.

Gölge'm: :)

Ona görüldü atıp çantamı omzuma taktım. Aşağı indim, asel ayağa kalktı. "Gidiyor muyuz?"

"Bizim okula mı yazıldın?"

Kafasını şirince salladı gülümseyip "gidiyoruz" dedim.

Evden çıkınca yavaşça yürümeye başladık.

~

İkinci teneffüstü duru, doruk, ben ve asel kantine inmiştik.

Telefonumu gelen mesaj ile Telefonumu elime aldım.

05.. ... ....: dengizin kolu gitti.

05.. ... ....: Acaba şimdi de teyzesinin yanından dönen barana mı zarar versem?

Polen: saçmalama

05.. ... ....: ailesini mi gebertsem, kardeşini mi? Yoksa kendisini mi?

05.. ... ....: Aaa dur önce doruk,

05.. ... ....: napayım, üvey abisini mi öldürim. Yoksa sevgilini mi?

Polen: ne derdin varsa benimle hallet arkadaşlarıma Karışma. Abimlere Karışma.

05.. ... ....: tamam güzellik, sen öyle istiyorsan.

05.. ... ....: kendine mezar seç.

Telefonu kapattım. Gözlerim dolmuştu. Bu adam kelimesini haketmeyen insan herşeyi yapardı. Abimlere anlatmam lazımdı.

"İyimisin" diye soran Asel'in gözlerine baktım.

"Asel."

"Birşey mi oldu?" diye sordu.

"Yok, sorun yok. Hadi sınıfa çıkalım"

Kafalarını salladılar. Sınıfa çıkınca abim mesaj attı.

Poyraz abim: çıkışta asel ile beraber gelin meleğim.

Polen: Tamam.

Hoca sınıfa girince telefonu kapatıp kendimi derse odaklamaya çalıştım.

~

Asel ile yürürken önümüze bir araba kırdı. Asel arabayı görünce paniklediği için ayağını burktu. Araba asel yere oturunca gitti.

Yanına oturdum. "İyimisin?"

Kafasını 'Hayır' anlamında salladı. "Yardım edeyim gel çok az kaldı zaten."

Elimi uzattım yavaşça tutup ayağa kalktı. Çantasını aldım ve kolumu beline doladım. yavaşça yürümeye başladık.

Eve geldiğimizde kapıyı Tunç abi açtı. Aseli öyle görünce soru dahi sormadan kucağına alıp koltuğa oturttu. Çantasını kenara bırakıp yavaşça yukarı çıktım.

Üstümü değiştirdikten sonra matematik ödevini yapmaya başladım.

~

Matematik ödevini yaparken uyuya kalmışım, boynum tutulmuştu.

Burnumda hissettiğim kanı silmekle uğraşmak yerine gözlerimi tekrar kapattım.

Odaya birinin girmesi ile bağırması bir oldu. Gözlerimi açıp kafamı masadan kaldırdım.

"Burnun kanıyor." diye bağırdı Tunç abi.

"Biliyorum."

Peçeteyi aldım ve burnumu sildim. Neyseki test kitabım değil de Masam kan olmuştu. Masamı da sildikten sonra ayağa kalkıp Peçeteyi çöp kutusuna attım.

"Abinler geldi, seni çağırıyorlar."

Kafamı salladım Tunç abi aşağı inince test kitabımı kapattım. Ve aşağı indim.

"Hoşgeldiniz abi."

"Hoşbulduk Güzelim"

Koltuğa oturdum. "Ben sizinle birşey konuşucağım."

"Tabi."

Biraz oturuşumu dikleştirdim. "Yolun ortasında duran adamın kim olduğunu biliyorum."

"Asel, önümüze arabayı kıran kim biliyorum."

Telefonumu çıkardım üvey babam ile yazışmalarımızı açtım masaya koydum.

"Üvey babam '2 gün içinde eve dönmezsen olucaklardan ben sorumlu değilim.' Demişti. Yazışmalar burada."

Ulaş abim eline alıp yazışmaları sesli bir şekilde okudu.

Deniz, "ve sen bize söylemedin." diye bağırdı.

Başımı eğdim. "Neden söylemedin?" diye sakince sordu poyraz abim.

"Korktum."

"Korksan da bize söylemek zorundasın." diye bağırdı dengiz Abi.

"Tamam."

Ayağa kalkıp Telefonumu aldım. Odama çıkıp üstümü değiştirdim. Aşağı inip dış kapıyı açtım.

"Nereye?"

"Korktuğum şeyin yanına."

Pars abi yanıma gelip elimden tuttu. "Tamam gel fazla cıkıştık, Özür dileriz." dedi.

Elimi çekip evden çıktım.

Sahil kenarına doğru yürümeye başladım. Gördüğüm kişi ile gözlerimden yaşlar akmaya başladı..

•••

•sizce abileri sert mi çıkıştı?

üvey babasının mesajları?

•dengizin kazası?

•asel?

•Polen kimi gördü?

•Polene sizce ne olucak?

sizleri seviyorum.

:)

ParamparçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin