Ozbi: Dünya'm
Hep beraber -bende- bir önce ki bölümü okuyup geliyoruz şleflksp bende hatırlamıyorum.
▪▪▪
Merdivenlerden yuvarlanarak indikten sonra gülerek mutfağa koştum.
Kendimi aşırı dinç hissediyordum sebebi yalın'ın babası.
Gelip beni öldürecekmiş, ay haspam.
"Kızım dikkat et halil Demirel Tokat'a gelmiş."
"Aynen teyze"
Mutfaktan çıktım, amık evladı nereden geliyor bu cesaret sana. Duru kesinlikle durudan geliyor bu cesaretler.
Bahçeye duru'nun yanında ki sandalyeye oturdum ve duru'nun gülerek elinde tuttuğu telefona baktım.
Telefon kapalıydı?
"deli misin?" diye sordum, kafasını salladı ve "aşkından oldum derbeder, beter ettin beni beter" diye bağırdı.
Mustafa taş abimizin sen oynama yürü yeter şarkısını söylemeye başlayınca kulaklarımı kapatıp ayağa kalktım ve bahçenin içinde kaçacak yer aradım, sesi berbattı.
Birden oturup ağlamaya başlayınca yanına gittim ve saçlarına baktım.
"kanka, bu anı bozmak istemem ama dip boyan gelmiş." dedim.
Nereden bulduğunu bilmediğim sopa ile beni bahçede kovalamaya başladı.
Dengiz gelip duru'yu kucağına aldı ve içeri girdi, bir an da olduğu için, ortada beş çocuğu ile sokakta kalmış kadınlar gibi hissettim.
Tam içeri girip teyzem ile uğraşıp sinir edeyim derken yalın'ın kolumdan tutup beni duvara sıkıştırması ile kahkaha atmaya başlamıştım.
O bana şaşkınca bakarken kendimi deli gibi gösterip hemen elinden kurtulmak istiyordum çünkü bu beni basbaya sorguya çekicekti.
Birden beni bırakıp uzaklaştı, daha inandırıcı olsun diye ağlamaya başladım bu seferde.
"noluyor lan?" diye bağırdı yalın, "tövbe tövbe, çarpılmış bu" diyerek devam etti.
Bu sefer hem ağlayıp hem gülmeye başladım, korkudan briaz daha uzaklaştı, yazık korkudan altına yapıcak şimdi.
Kendi kendime düşündüm ben bu oyunculukla okulu bırakıp oyuncu olmam gerekiyordu.
Karar verilmiştir, birden ayağa kalkıp içeri girdim. Arkadan Yalın'ın 'Bismillah' diye bağırdığını duydum, büyük bri kahkaha atıp mutfağa girdim.
Teyzem, "noldu polen?" diye sordu.
"Teyze, okulu bırakıp oyuncu olmaya karar verdim."
Teyzem gözlerini açabileceği kadar açıp "oyuncular aç yavrum, oku doktor ol. Napıcaksın sanki oyuncu olunca.." dedi ikna etmeye çalıştığı sesi ile.
Bu sefer şaşırma sırası bendeydi, "teyze ne aç olması, tarkan araba koleksiyonu yapıyor ben daha kendime oje alamıyorum." dedim alayla.
Teyzem gülerek, "boşver kızım, sen oku doktor ol. Bizim gibi olma" dedi.
Tekrardan şaşırma sırası bendeydi, "teyze iyi misin sen? Şirketiniz var, iki okulunuz ayrıca iki tane hastaneniz ve bilmem kaç tane arabanız var" dedim.
Teyzem gülerek beni mutfaktan kovdu, ben de tunç abinin odasına gittim.
Arkadaşı vardı, sabahtan beri bahçedeydim ne ara gelip odaya geçmişti?
Tunç abi birden bağırmaya başladı, "bütün erkekler aynısınız, odunun tekisin Tarık." dedi.
Şaşkınca tunç abiye bakarken Tarık denilen çocuk çok normal bir şekilde "sen nesin lan?" diye sordu.
Tunç abim alaycı bir sırıtış takındı yüzüne ve "siz erkeksiniz, ben adamım." dedi.
Olmayan saçlarını savurup odadan çıkmaya yeltenirken halıya takılıp yere kapaklandı.
Ona gülerek odadan çıkmaya çalışırken kendi ayağıma takılıp yerde sürünen tunç abinin üstüne düştüm.
Ne demişler efendim!? Gülme komşuna gelir başına, güldüm manyağa geldi başıma..
°°°
Selamlarrrrr, bayadır yoktum. Hemde baya bayadır.
Yeni bölüm attım, sade ve hoşuma giden bir bölüm oldu ama aynı zaman da hoşuma gitmedi de..
Nasılsınızzz??
Eski bölümü hatırlamayanlar, duyuruların içinden 34. Bölümü bulup tekrar okuyabilir..
Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın..
23.48
28 temmuz 2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paramparça
Fiksi RemajaÜvey ailesinden şiddet gören kızı öz abileri kurtarırsa ne olur? 'kitap finala girdikten sonra düzenlemeye alınacaktır.