Ma van a napforduló azaz Június 21-van. Nagyon izgulok hogy én leszek-e a sárkányok őrzője természetesen nem egyedül lennék akkor mivel mást is kiválaszt a sárkány. De inkább nem bízom el magam, viszont ma filmet nézünk a bácsikámékkal, kíváncsi leszek milyen filmet nézünk majd, nálunk ez általában hónaponta szokott lenni egy filmestnek mondható dolog ilyenkor egymásra szánjuk az időt mielőtt a szüleim meghaltak azelőtt mindig úgy jöttünk el vagy mi a bácsikámékhoz vagy pedig a bácsikámék jöttek hozzánk. Azonban nem szomorkodom mivel a bácsikámékra mindig számíthatok és mindig ott lesznek mellettem minden döntésemnél. Az este jól eltelt mielőtt lefeküdhettem volna az ágyamba egy reccsenő hangot hallottam kintről. Azonban amikor kinéztem semmit sem láttam majd felnéztem és láttam egy hatalmas nagy hasat ami aranyvolt, hirtelen egy szót sem tudtam kiejteni a számon. Azután láttam hogy hirtelen elkezdett zsugorodni ezután a tenyerembe esett illetve az ablak elé esett két személy és bont hogy a tető nem szakadt le. Az egyik személy egy fiatalnak tűnő nő volt a másik pedig a nőtől egy két évvel idősebb volt. A nő és a férfi csak közeledni kezdtek az ablakom felé majd betessékelték magukat a szobámba és köszöntek.
-Szia-mondták egyszerre.
-Sziasztok-egy kicsit félőhangon köszöntem vissza nekik.
-Mi ketten vagyunk a sárkányok őrzői viszont már nem sokáig mivel te és a jövendőbelid fogtok lenni a következők az őrzők sorában-mondta a nő teljesen nyugodtan.
-Lehetne pár kérdésem magukhoz? Mert néhány kérdés bennem maradt amire a könyvből nem kaptam választ.-most már én is nyugodt hangon beszéltem.
-Természetesen bár ezt út közben is megkérdezheted.
-Út közben? Azért elköszönhetek a nagybáttyáméktól?
-Hát ha nagyon akarsz akkor elköszönhetsz tőlük, de akkor siess.
-Rendben. Adnának nekem tíz percet.
-Természetesen, a bemutatkozást majd út közben tesszük meg.-mondta a férfi
Akkor megyek mingyárt jövök.
Átmentem a nagybáttyámék szobájába majd felébresztettem a nagybátyámat és a feleségét is.
-Anton bácsi és Madison néni mondanom kéne nektek valamit ami fontos de gyorsan mondom mert nincs időm. El kell mennem az őrzők világába mivel én leszek a sárkányok őrzője, és azt szeretném ha tudnátok hogy szeretlek titeket és Miát is azért mondom mert nem tudom hogy vissza jövök el de megpróbálok visszajönni és megmondani hogy vagyok. De most megyek Miától is elköszönni. Sziasztok.-Ezt a szót kimondva egy könnycsepp gördült le az arcomon még egyszer átöleltem a bácsikámékat és mentem Miához.
-Szia Mia látom még fent vagy. Azt szeretném mondani hogy nagyon szeretlek és vigyáz magadra mert most el kell mennem az őrzők világába és nem tudom mikor tudnák vissza jönni hozzátok. Legyél nagyon erős és ne hagyd hogy megtörjön akárki is, ne keveredj bajba, Minél hamarabb megpróbállak majd titeket meglátogatni a cuccaim közül pedig vedd el azokat amik tetszenek neked, és megpróbálom majd a kapcsolatot tartani majd valahogy veletek. Rendben?
-Rendben.
Ekkor már mindketten sírtunk nehezen de elköszöntem tőle és vissza mentem az őrzőkhöz.
-Na végre megérkeztél meddig tartott elköszönni?-kérdezte morcosan a férfi ekkor meglátta hogy könnyek szaladnak le rajtam és a nő is látta
- Mi történt Lisa?-a nő kérdezte megértéssel teli hangon
-Semmi csak elköszöntem a bácsikáméktól és az unokahúgomtól.
-És hol vannak a szüleid?
-Ők már nem élnek, amikor tizennégy éves voltam meghaltak autóbalesetben.-egy könnycsepp szaladt le az arcomon és a nő megölelt ezután indultunk az őrzők világába.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sárkányok őrzője /Befejezett/
FantasiaA földön indul el a történetünk egy teljesen átlagos lánnyal aki 16 éves hamarosan 17 ,a szülei meghaltak autóbalesetben és jelenleg a nagybátyával, annak feleségével és egyetlen unokatestvérével él. De a lány mit sem sejt mi fog vele történni a ti...