Az őrzők világa

295 9 5
                                    

Az arany sárkányon mentünk  el az őrzők világába. Egy kapun repült át velünk nagyon csodálkoztam amikor a kapun át mentünk egy csodálatos világ tárult elém. Nem olyan volt mint a föld annál sokkal szebb és érintetlenebb Egy várnál szállt le velünk a sárkány majd elment az emberek akik hoztak még mindig nem mutatkoztak be ezért meg is kérdezem őket.

-Amúgy hogy is hívnak titeket?

-Engem Larának.-mondta a nő

-Engem Michaelnek hívnak. De most be kéne mutatnunk valakinek téged.-mondta a férfi

Ekkor elindultunk a palotába egy hatalmas terembe értünk a trón terem lehetet. Amikor beléptünk a terembe és ott állt egy tőlem kb két évvel idősebb fiú lehetett.

-Üdvözöllek fiam.-mondta Michael.

-Ki ez az ifjú hölgy veletek anya és apa?-a fiú meglepve kérdezte.

-Fiam ő az új sárkány őrző de ennél többet még nem mondunk megfogjátok tudni de mielőtt felkiséred Lisát a szobájába kérlek mutatkozz be neki jó lenne ha bemutatkoznál.-mondta Lara

-Rendben anyám. -majd felém fordult az óceán kék szemeivel rám nézet majd megtörtem a teremben honolt csendet.

-Szia, én Lisa vagyok.

-Szia, én Oliver vagyok. Akkor most elkísérlek a szobádhoz.

Felmentünk a lépcsőkön és felértünk a szobámhoz majd Oliver elköszönt tőlem és mondta hogy az ő szobája az én szobámmal szemben helyezkedik el. Bevallom meglepődtem amikor a gardróbomba beléptem mivel hát kíváncsi voltam milyen a ruhatáram. Nem tudom mit is mondhatnák..... négy báli ruha volt a szemem előtt a többi öltözetet megsem néztem mivel a báliruhákon leragadtak a szemeim. Az ámulatom megzavarta Oliver. Belépett a gardróbszobába majd megszólalt.

-Csak szeretném mondani hogy holnap este lenne egy bál és hozattam neked báliruhákat és remélem tetszenek illetve szeretném ha eljönnél velem egy kis sétára hogy jobban megismerhessük egymást.

-Először is köszönöm hogy hozattál nekem báli ruhákat és tetszenek másodszor pedig igen szívesen veled tartanék egy sétára de ha nem bánod egy kicsit később?

-Nem, akkor gyere majd a szobámhoz azután mehetünk majd, akkor most magadra hagylak.

-Majd találkozunk.

****20 perccel később*****

Körülnéztem a szobámban remélem a séta során jobban megismerhetem  Olivert. Amint beléptem Oliver szobájában egy másik fiú volt bent ha már így alakult megkérdezem esetleg tudja e hol van Olivér.

-Szia, Lisa vagyok esetleg nem tudod hol van Olivér?

-Szia, Jack vagyok hát igen tudom de nem tudom el mondhatom e neked mert eddig még nem láttalak itt soha.

Majd megszólalt egy ismerős hang a hátam mögül.

-Itt vagyok, akkor akár mehetünk is ha akarod.-Olivér volt az, megijedtem hirtelen.

-Igen mehetünk.

-Kövess-amint ezt mondta felém nyújtotta a kezét és én elfogadtam. Le mentünk a kertbe és elkezdtünk beszélgetni, bevallom észre sem vettem az idő múlását beesteledett mire bementünk majd azonnal mentünk is vacsorázni. Lara és Michael nagy mosollyal köszöntött minket. Egy kicsit furcsáltam majd elkezdtünk beszélgetni majd Lara azt mondta hogy van két dolog ami fontos hogy elmondjon.

-Két fontos dolgot elkéne még mondanom még a bál előtt és meg kérnélek titeket hogy ne szaladjatok ki a helységből a második hír hallatán. Bele is kezdek akkor. Ugye ti ketten vagytok a jövőbeli két sárkány őrző és tudjátok hogy együtt fogtok tanulni és edzeni hogy jó őrzők és uralkodók is legyetek egyaránt. A második amit akartam mondani hogy ti legyetek a jövő beli sárkány őrzők és hogy király és királyné lehessetek össze kéne házasodnotok a sárkány úgy látta ti ketten jól kiegészítenétek egymást és szép pár is lehetnétek.

Amikor Lara kimondta hogy össze kéne házasodnom nem tudtam hirtelen mit reagáljak hiszen nem teljesen ismerem bár mondjuk el tudnám képzelni magam mellette. De akkor sem tudok mid gondoljak viszont valaki megtörte a szobában honoló csöndet. Michael volt az.

-Még egy dolog lenne amit elkéne mondanunk kettőtöknek hogy a bálon kéne eljegyezétek egymást.-Michael megértő és nyugodt hangon mondta ezt.

-Anya ugye most csak vicceltek. Még alig ismerjük egymást Lisával és azt mondjátok hogy holnap el kéne jegyeznünk egymást???-kérdezte Oliver zaklatottan.

-Fiam ez ellen nem tehetsz semmit, ahogy mi sem tehettünk anyáddal semmit 100 évvel ezelőtt.-mondta Michael.

-Oliver szerintem gondoljuk át ezt higgadt fejjel, oké igaz engem is hirtelen zúdított le amikor anyukád mondta hogy össze kéne házasodnunk, de most gondolkozzunk nyugodtan. Ha azt mondod hogy nem szeretnéd csinálni egyet értek veled és ha akarod nem kell látnod engemet többet.

-Figyelj, én nem úgy értettem csak hirtelen ért az egész de túl gyorsan történik minden és ez felkavavar engem. De ha ez kell és ha a sárkány is úgy látta akkor biztos hogy jó csapat leszünk együtt.

-Akkor én most felmegyek a szobámba és holnap találkozunk. Jó éjszakát!-a fürdőbe mentem majd lefürdötem és elmentem  lefeküdni de a szobámban egy váratlan személy volt nem más mint Oliver nem gondoltam volna hogy szeretne velem beszélni de akkor inkább belekezdek a beszédbe mert úgy érzem óceán kék szemeivel akármeddig bámulna.

-Szia, Oliver. Miért jöttél?

-Szia, már baj ha látni szeretnélek?

-Nem csak meglepődtem nagyon hogy itt vagy.-ekkor közelebb lépet hozzám másfélfejjel magasabb volt tőlem ezért fel kellet néznem hogy láthassam az arcát. Majd még közelebb jött valamit mintha akart volna mondani de helyette megcsókolt és vissza csókoltam. Azután csak ki ment a szobámban és ott hagyott hogy gondolkozzak el azon hogy ezt miért is tehette.

Sárkányok őrzője   /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora