A Harmadik Birodalom Története

140 6 0
                                    

Nagyon jó volt ez a nap is már kb két hete hogy Martinnal beszélgettünk arról hogy kik is a szülei. Jól esett hogy bízik bennem és elmondja a titkát. Nem szerettem volna ha véget érne ez a nyugalmas élet. Persze egyszer minden jónak vége szakad.  A sárkány még mindig nem látogatott meg minket. Remélhetőleg minden rendben lesz. Nem nagyon érdekel jelenleg minket a harmadik világ. Természetesen még bennem van hogy milyen és hogy hogy néz ki a harmadik világ de addig élvezem a jót amíg csak lehet.
*három nappal később*
A sárkány eljött hozzánk. Csodálkoztunk egy kicsit de a sárkány rögtön a tárgyra tért.
-Sziasztok egy nagyon fontos dolog miatt jöttem. Mégpedig a harmadik világ miatt. Muszály lesz elvinnem titeket és ismertetnem veletek a népeteket. Mivel ti két helyen kéne hogy uralkodjatok azonban ebben a világban mások a királyok viszont azt akarták volna hogy ők lehessenek mind két világban az uralkodók itt jön újból képbe a harmadik világ térképe amit megkaptatok a könyvel együtt.

Három szigetből áll a világ a neve is jelzi ezt

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Három szigetből áll a világ a neve is jelzi ezt. Két kisebb szigetből áll. Dovuto a Dobzse szigeten az egyetlen város. Dovere pedig a Pellé sziget egyetlen város. Két nagy tó van a a szigeten. A Dobur Vogil és Fare városát választja ketté ez a két város nagyon jó kereskedelmi viszonyt táplálnak. Sei pare és Bison városa igaz távol van egymástól azonban mintha a kettő város egy lenne egyszerre két kormányzója van a városoknak azonban mindig ikreket jelölnek ki a két város élére. Utoljára Volagot és Volegot mivel ez nem anyira virágzó városok a király és a királyné halála ótaa két város nem ált meg a háborúkkal. Ezért el kéne mennetek a harmadik világba és bejelenteni hogy ti ketten vagytok az új uralkodók. Azonban sokan lesznek kik nem akarják majd hogy ti üljetek a trónra azonban lesznek olyanok kik életükkel támogatnák hogy az ország felvirágozzon. És hogy újból káprázattal teli legyen Volag és Voleg.

-Ha szabad kérdeznem akkor miért van háború Volag és Voleg között? - kérdeztem én.

-A király Volagban a királyne pedig Volegben született de a királyi pár halála után a két város egymást okolta a királyi pár halála miatt, így ég a gyűlölet lángja a két város közt szűntelen.

----------------------------
Sziasztok! Ennek a résznek vége nem tudom mikor fogom ki tenni a következő rész de próbálom minél érdekesebbé tenni a storyt hogy ne unjátok meg a könyv olvasását és fogok majd egy szereplős részt kirakni ahol majd bemutatom őket teljesen illetve megutatom hogy képzelem el őket.

Sárkányok őrzője   /Befejezett/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ