Martinnal nagyon jól elvagyunk már kb két hónapja együtt vagyunk pontosabban járunk. Mindent megbeszélünk senki nem keresett fel minket a bál napja óta. Még nem jöttünk rá hogy juthatnánk át a harmadik világba. A sárkány nem látogatott meg minket lehet hogy csak akkor jön hozzánk a sárkány ha szükségünk van rá. Addig is jól el leszünk Martinnal nagyon jól alakul a kapcsolatunk, nagyon boldogok vagyunk együtt. Biztosra tudnám venni hogy ő az igazi számomra. Bár Martin és én sem nyíltunk ki még egymásnak teljesen de van rá időnk. Pontosabban Martin a szüleiről nem mondott el semmit de ha akarja akkor elmondja. A gondolat menetemből egy tüzes csók szakít ki.
-Szép napunk van kedvesem, nem szeretnél elmenni egy kis sétára az erdőbe?-kérdezte Martin egy gyönyörű mosollyal az arcán.
-Persze akkor menjünk.
Elindultunk az erdőben úti cél nélkül, nagyon jól elbeszélgettünk. Majd Martin eg kicsit megkomorodott ami egy kis félelmet rakott belém.
-Szeretnék veled beszélni a szüleimről. Nem beszéltem még veled róluk mert amúgy sem szeretek róluk beszélni. De úgy érzem meg kell hogy mondjam neked az igazságot, azért mert nagyon is számítasz nekem. A szüleim a jelenleg uralkodó király és királynő. Mielőtt meg kérdeznéd hogy akkor miért nem vagyok a palotában a szüleimmel és a fivéremmel, tudnod kell hogy elszöktem mert nem akartam részese lenni a szüleim terveinek hogy én kövessem őket a trónon mivel én nem vagyok uralkodásra alkalmas vagy legalább is nem érzem hogy uralkodó szeretnék lenni.
-Megtudom érteni a szüleid azt mondták hogy nekik a sárkány azt mondta hogy az öcsiddel kéne össze házasodnom. Azért szöktem el a palotából mert az öcséd egy nagy bunkó volt velem.
-Tessék a szüleim azt akarták hogy az öcsémmel házasodj össze. Ezt nem hiszem el azért ennyire trónra vágyónak őket.
-Szerintem inkább hagyuk ezt a témát. Sétáljunk vissza a barlangba.
-Rendben.
Mire vissza értünk a barlangba már az égen a csillagok varázsoltak egy kis fényt.
-----------------------------------------------
Sziasztok! Nem bírtam írni fejezeteket de megpróbálok minél többször írni részeket. Nekem hétfőn kezdődik a suli és lehet hogy ez miatt csak hétvégén fogok majd kitenni részeket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sárkányok őrzője /Befejezett/
FantasiaA földön indul el a történetünk egy teljesen átlagos lánnyal aki 16 éves hamarosan 17 ,a szülei meghaltak autóbalesetben és jelenleg a nagybátyával, annak feleségével és egyetlen unokatestvérével él. De a lány mit sem sejt mi fog vele történni a ti...