Az arany sárkány meglátogatása II

198 6 0
                                    

Másnap reggel van. Az ágak közé beszököt a reggeli nap sugara. Az erdő gyönyörű volt. Most lehet észre venni a varázslatos  növényzetet. Vannak olyan növények amik mondjuk az Avatar filmben is lehet látni, lélegzet elállító a látvány ami elém tárul, nem tudnám fokozni. Martin már rég óta fent lehet már maga után elpakolt és várja hogy tovább menjünk. Miután kész voltam mentünk tovább az erdő közt egy kisebb tisztás tárult a szemünk elé.

-Nem állhatnánk meg egy kicsit hogy elgyönyörködhessek?

-Nem mivel jó lenne ha minél hamarabb a sárkányhoz oda kéne érnünk.

-Rendben de ha visszafelé jövünk akkor megállunk itt is.

-Rendben de most menjünk.

Gyorsan eltelt a nap Martin azt mondta hogy nemsokára ott leszünk a végállomásunknál de máma már nem megyünk tovább mert egy hegy szerűségre fel kéne másznunk, és mivel fáradtak vagyunk elkezdtük felállítani az alvóhelyünket még mielőtt be sötétedett volna szedtünk galyakat és pár ehető bogyót.

-Jó éjt Martin, és köszönöm hogy segítesz.

-Jó éjt Lisa, szívesen

Utána valamit az orra alatt mondott azonban már nem hallottam hogy mit is mondhatott. Majd elnyomott az álom. Reggel nyugodtan keltem hiszen ha minden igaz akkor ma már ott leszünk a sárkánynál és mindenre fény derül. Csoda történt hisz Martin előtt keltem egy kicsivel, bár pár percre rá már Martin is fel kelt. Össze pakoltunk a hegy felé ahol egy barlang elé értünk.

-Üdvözöllek Lisa, mi történt hogy ilyen hamar eljöttél hozzám?-kérdezte a sárkány érdeklődve- és ki ez a fiú veled?

-Szia ő itt Martin ő hozott el hozzád, a másik dolog hát pontosabban az amiért jöttem hogy biztos hogy a herceg az akit nekem választottál?

-Hát nem én nem mondtam semmit sem hogy Oliver herceg lenne akivel összeillenél, sajnos már nem kérdeznek azért mert csak a királyi vért szeretnék tovább vinni a király és a királynő viszont aki melletted áll ő az akivel le tudnád boldogan élni az életed.

-Köszönöm sárkány.

-Hívj csak Michellenek. Látom rajtad lenne még egy kérdésed.

-Igen lenne, ez azt jelenti hogy Martin is sárkányőrző és időjárás őrző is?

-Igen ez azt jelenti és igen neki mind két őrző ereje megvan. Kérdezzetek még párdolgot mert látom bennetek vannak a kérdések.

-A szüleimet tudta ők esetleg itt találtak egymásra?-kicsit félve de megkérdeztem tudni szeretném.

-Igen a szüleid itt ismerkedtek meg és ők voltak ketten az előző sárkány őrzők is azonban két évvel ezelőtt eltűntek és többet senki sem látta őket.

-Köszönöm hogy válaszoltál.

-Akkor most nekem két féle erőm van?-kérdezte Martin meglepődve-Akkor ezért van két sárkányom is?

-Igen ezért de még pár dolgot ki tudsz fejleszteni magadnak például teleportálás,  vagy telekinézis illetve erősebb dolgok is azonban ehhez sok tanulás és kitartás kell. De nem mehettek el az emberek világába még mivel lehet nem tudnátok vissza térni.

-Értem-mondta Martin nyugodtan még pár dolgot kérdezett Michelletől közben eszembe jutott még egy kérdés.

-Nekem akkor mi a másik őrző részem vagyis minek vagyok az őrzője?

-Ezt magadtól kell feltalálnod de nem kell sokáig gondolkodnod az biztos hogy víz és tűz őrző sem lehetsz azonban vannak még erősebb őrzők is vannak amiket a könyv nem ír.

-Tehát akkor rengeteg lehetőség van, nagyon jó.

-Igen azonban neked illetve a barátodnak sokkal könnyebb megtalálni hogy milyen a másikőrző fajtád és mid a két sárkányt vagy sárkányt és lényt meg tudjátok szelídíteni.

Eközben a kis beszélgetés közben észre sem vettük hogy lement a nap és megjött az este a sötétséggel. Michelle megengedte hogy a barlangjába legyünk és ott aludjunk azonban ő este nem maradt velünk gondolom az miatt nem mert a gyerekeihez ment. A gondolat menetem után pedig szép lassan az álmok országa fogadott engemet.



Sárkányok őrzője   /Befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora