A hosszú út kezdete

114 4 0
                                    

~~~~~Lisa szemszöge~~~~

Nagyon meglepődtem amikor Miát megláttam. Azonnal hozzá szaladtam és szorosan magamhoz öleltem. Sosem örültem ennyire senkinek sem.

-Nagyon hiányoztál, nagyon hogy vártam hogy találkozhassunk.-mondta Lisa

-Nekem is nagyon hiányoztál. Menyi idő telt el amióta nem voltam otthon?

-Három év, pár napja mentünk el a palotába, de akkor már nem voltál ott.

-Van pár dolog amit el kell intéznem, ebben a világban születtünk, és lehet hogy a szüleim még élnek.

-De hisz az csodálatos

A sárkány eltűnt, majd egy órával később visszatért Oliverrel.

-Ő, mit keres itt?

-Neki is kelleni fog a segítsége illetve erővel teli de meg fogjátok tudni hogy miért van ez. Mia feladom neked a megfejtésre váró dolgot amivel ki fog derülni hogy ki is a hozzád illő férfi aki a sötétség őrzője lesz, és mindig melletted lesz.  Így szól a rejtvény:

 "Sötét szemeiben elfogsz veszni, lehet ellenségesnek tűnik, ha jobban ismered meglátod lelkét bántja csak és hogy igazából egy jobb ember."

-Akkor ez a rejtvény amit meg kell  fejtenem. Rendben megfejtem.

-Nem nekem kell a megfejtés hanem neked tehát saját magadnak tartozol a válasszal.

-Sziasztok! Amúgy téged hogy hívnak?-kérdezte Martin Miától

-Szia engem Miának, de úgy néz ki a herceget hozta a sárkány.

-Oliver?????-kérdezte Martin

-Bratyesz? Azt hittem hogy te már a világ másik végén vagy-mondta Oliver. Megölelték egymást és egy kicsit megkönnyeztek.-Nagyon hiányoztál, de miért mentél el?

-Azért mert anyáéknak volt egy tervük velünk, hogy az összes világot ők fogják uralni. Ezért szöktem el.

-Meg beszélhettük volna.

-A múlton, nem szabad rágódni.-mondta Martin.

-Igaz, de amúgy mit keresünk mi itt a harmadik világban?-kérdezte Mia.

-A sárkány hozott ide minket, de hogy miért azt pontosan nem tudom.-mondta Mia

-Most meg is mondom, hogy miért hoztalak ide négyőtöket. A harmadik világban megtanulhatjátok kontrolálni az elsődleges erőiteket. Mia a szüleidet értesítettem, titokban hogy biztonságban vagy, szóval már nem aggódnak. Azonban ők kelleni fognak hogy megtanítsák kontrollálni az erőiteket. Ebben a világban mindenképp kelleni fog egy király és királyné de nagyon gyorsan mert ha így halad tovább háború lesz itt ami nem lesz jó. Tehát minél gyorsabban el kell sajátítanotok az erőiteket Mia és Martin. Mostmár mehettek városokba azonban két helyre ne menjetek Volegba és Volagba. Addig ameddig nem lesztek a trónon ott veszélyben lesztek.

-Rendben. -mindenki együtt mondta.

-Valami kérdésetek van még nektek?

-Nekem lenne, mikor fognak megérkezni Mia szülei?-kérdezte Lisa

-Elméletben pár másodperc és itt lesznek.-mondta a sárkány

Ekkor egy ezüstös kapu megnyílt és a bácsikám és a nénikém léptek ki.

-Sziasztok! Hogy vagy Lisa?-kérdezte a nénikém.

-Sziasztok! Nagyon jól vagyok.

Ezután nagyon sokáig elbeszélgettünk. Illetve kiderült hogy, Oliver miért tette amit tett. Szóval lényegében jól sült el a terve.

~~~~Másnap reggel~~~~

Reggel Martin előtt sikerült felkelnem, de most inkább, nem tervelek ki ellene semmit sem, mivel akkor lehet hogy nem járnák annyira jól. Kb öt perccel később Martin is felkelt. A többiek csak tíz perccel később ébredtek fel.

-Jó reggelt! Hogy aludtatok?-kérdeztem

-Jó reggelt nagyon jól aludtam-mondta egyszerre Mia és Oliver. Hirtelen egymásra csodálkoztak és szerintem két percig mélyen egymásba néztek. Mint a szerelmesek.  Lehetséges lenne az hogy, Mia és Oliver egy pár lesznek a jövőben?

-Jó reggelt, gyerekek!-mondta Anton bácsi és Alicia néni, ekkor Oliver és Mia szemkontaktusa megszűnt.

-----------------------------------------------------------

Sziasztok! Megpróbálok hosszú és izgalmas részeket hozni, ilettve ha esetleg lenne valami ötletetek, vagy találtok valamilyen helyesírási hibát akkor nyugodtan írjátok meg 


Sárkányok őrzője   /Befejezett/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ