A tavaszból átérkeztünk a meleg nyári napok elejéhez az iskolának is vége és már csak pár nap a nyári napfordulóig. Azonban még mindig nem jöttem rá hogy lehetne átjutni az őrzők világába. A könyvből azonban megfejtettem két oldalt ami egész érdekes dolgokat tartalmaz. Mégpedig hogy az őrzőkön és csodálatos lényeiken kívül vannak más varázslatos lények illetve a földön már kihalt lények is de itt sem maradhatnak ki a rosszat akaró, gonosz lények sem. Ezek közül felsorolok párat. A nyugalmas élőlények mint Skare bölény akinek a teste gyeppel van borítva és virágokkal a hímek szarva többfelé ágazik hasonlóan mint a szarvasoké sőt a viselkedésükben nagyon hasonlítanak a szarvasokra, a sort egy olyan lénnyel folytatnám amit egy lényhez sem tudnám hasonlítani legalább is nem teljesen ennek a neve windigo ami erdőkben él de csak az őrzők világában, a fejét egy állathoz sem tudnám hasonlítani a feje alapba véve mint egy kecskéjé azonban fogai élesek elöl két agyaruk van, orruk mint egy kecskéjé vagy egy bárányé, szemeikben nincsen szembogár mind a négy szemük teljesen fekete, szarvuk a fejükön mint egy szarvasé, fejük, nyakuk és erős hosszú farkuk sötét barna illetve meg lábszáruk is a testük többi színe pedig világos barna, kilélegezve füstöt fujnak ki, illetve négy fülük is van a windigóknak. A következő amit mondanák a Hutag igen elég bizar a neve és nem a legszebb teremtés de nem bánt egész érdekes lények hosszú életük van négyszáz évet élnek ebből háromszáz évet a vízben tölt különös hátuk miatt szigeteknek is kinézhetnek a vízben vízi füveket esznek a további száz évüket pedig a száraz földön töltik fák lombozatát eszik. Még egy madarat szeretnék bemutatni illetve egy démoni lényt kezdeném is a madárral aminek a neve Beenabber ez jelzi is hogy miket eszik, méheket a madárnak csőre helyett virág szája van, madár alakja van és zöld színe mint egy virág szárának. A démoni lény amit be szerettem volna mutatni a Wendigo ez a lény az indiánok legendáiban szerepelnek, félig szörny illtetve át tud alakulni egy kannibalista emberré. De ez messze sem az összes lény az őrzők világából még rengeteg van belőlük amik gyönyörűek azonban veszélyesek is lehetnek rád azonban már majdnem megfejtettem az egész könyvet már csak pár oldal maradt megfejtetlenül és már csak két nap a napfordulóig. Remélem a könyv végén már ír arról is hogy hogyan juthatnák át a másik világba. Azonban a könyvben még egy pár dolog kiderült az arany sárkányról és arról hogy képzik ki a sárkányok őrzőjét. Azt írták hogy az arany sárkány egy kecses lény, nagyon válogat hogy ki legyen az őrzője mégpedig egy nagyon fontos feltétele van hogy őrző lehess, az hogy igaz szívű légy, illetve még pár dolog levolt írva nem mindig egy őrzőt választ az aranysárkány lehetséges hogy kettőt is de az a kettő személy nagy összefüggésben vannak egymással mivel a sárkány direkt választja kettőjüket mert érzi hogy összeillenek de könyv még egy dolgot ír hogy az előző őrző tanítsa meg az új őrzőket hogy viselkedjenek őrzők ként és hogy miket kell tudniuk az őrzőséggel kapcsolatban. De sajnos a végére is az derült ki a könyvnek hogy a sárkányok őrzője az összes őrző közül a legerősebb, illetve a sárkányok őrzője akár az összes őrző erejét elsajátíthatja illetve a sárkányok őrzője az őrzők királya és királynője ezért választ a sárkány két személyt, így máris érthető. Illetve a könyv még azt írta hogy akkor juthatsz át az őrzők világa ha a saját lényed megjelenik az álomba és másnap este átsegít téged az őrzők világába.
أنت تقرأ
Sárkányok őrzője /Befejezett/
خيال (فانتازيا)A földön indul el a történetünk egy teljesen átlagos lánnyal aki 16 éves hamarosan 17 ,a szülei meghaltak autóbalesetben és jelenleg a nagybátyával, annak feleségével és egyetlen unokatestvérével él. De a lány mit sem sejt mi fog vele történni a ti...