Laura's POV
Sunt o fată normală...cred. Doar că uneori mă simt ciudat. Simt că fac parte din altă lume. Simt că vreau să știu ce e cu mine...vreau să aflu cum am ajuns aici. Vreau sa știu cine sunt eu cu adevărat...pentru că nu mă integrez. Chiar dacă termin liceul, nu am avut niciodată un prieten adevărat. Nu am avut pe nimeni care să ma îndrume. Nu înțeleg de ce sunt prizonieră in propria mea viață! Cu toate astea există o scăpare de aici..și aceasta este muzica! Mereu am vrut să învăț să cânt la un instrument....dar nu am avut ocazia.
Totuși aceasta este ultima săptămână de școală și în sfârșit împlinesc 18 ani ca să pot părăsi căminul.
Ross's POV
Ce este o viață normală? Lucrez la un palat și abia dacă știu care este numele meu adevărat. Și acest măreț rege Riker mă obligă să spionez o fată. De ce? Cu ce am greșit eu? Destinul m-a adus aici...deși nu sunt prea sigur. Servitoarele îmi spun că sunt un arogant și că nu înțeleg de ce Riker m-a primit aici. Dar eu îi fac toate poftele. Asta pentru un pat și 2 mese pe zi. Cu toată această viață crudă de la castel nimeni nu știe unde este casa mea adevărată de fapt. Stau la o casă ... în mijlocul pustietații. Știu, sună ciudat doar că aici e locul meu secret. Este casa unui bătrân pe care l-am ajutat acum câțiva ani. Când a murit a lăsat o scrisoare în care spunea că îmi lasă mie casa.
O zi în care a început să mi se năruie viața:
-Ross!!! strigă mărețul rege Riker.
-Daaaaaa!
-Am un serviciu important pentru tine! Nu ai cum să îl refuzi pentru că viața ta și a ei depinde de îndeplinirea acestui serviciu! spune el nervos
-Cum adică viața ei? Iar are legătura cu fata aia? am spus nervos. Viața ta se rezumă la fata aceea?
-Nu mai vorbi așa cu un rege! Oricum nu ai de ales! a țipat el.
-Fie cum spui tu! Ce vrei?
-Trebuie să mi-o aduci! Ne vom căsători luna asta! a zis regele hotărât.
-Dar cum să te căsătorești cu ea? Este mai mică și decât mine! Și cum crezi că va accepta?
-Dacă nu se va îndrăgosti de mine va fi obligată! Iar tu mă vei ajuta! a spus aceste lucruri cu un zâmbet ciudat pe față...nu înțeleg de ce .
-Cum vrei! Dar ascultă bine mărețe rege! Dacă va trebui să fac fapte murdare sau crime ca să câștigi dragostea unei simple fete ...mai bine mor eu! și am plecat.
Laura's POV
Astăzi este ziua absolvirii liceului și ziua mea. Mereu doamnele de la cămin mi-au făcut ziua frumoasă dar de acum nu le mai interesează. Am 18 ani. Abia aștept să mă mut!
CITEȘTI
Iubire interzisă- A Raura Story
FanfictionO poveste despre o iubire care s-a nascut din ură.