Evadarea

331 24 7
                                    

Ross's POV

Încă o mai aud pe Laura cum plânge. De ce totul trebuie să fie atât greu? Câte două gărzi ne ţineau şi ne conduceau în camere diferite. Ştiam care era camera Laurei, dar nu ştiam unde mă duc pe mine. Planul meu se ducea pe apa sâmbetei. Cum mai pot să fac ce mi-am propus? I-am promis că o voi proteja. Ştiu toate colţurile din palat. O duc eu la capăt.

Ajungem la camera Laurei şi gărzile care o ţineau o aruncă. Eu eram puţin în urmă. Cu ultimile puteri m-am smuls din mâinile gărzilor şi am ajuns în faţa camerei. Am încercat să intru fără să bag de semă bărbaţii de la intrare... A fost o greşeală..

-Ce crezi că faci? mi-a spus unul din ei.

-Dar tu ce crezi că faci? am zis eu enervat. Aşa te comporţi cu o fată? Şi mai ales cu o fată care e trofeul regelui! Să nu îndrăzneşti să îi faci ceva că....

-Că ce? a spus el râzând.

Nu am mai suportat şi am încercat să îl lovesc. Altă greşeală...mi-a întors favoarea în câteva secunde. Atunci am auzit vocea Laurei:

-Ross! Lasă-i! Pentru mine... te rog!

I-am lăsat iar ceilalţi doi m-au luat de acolo. M-au dus cu un etaj mai sus. Era bine. Se pare că Riker nu s-a gândit că voi putea să sar pe balconul ei. Tot ce trebuia să facem era să aşteptăm noaptea. Cu toate astea îmi trebuia un mod prin care să comunic cu ea.

Laura's POV

Stau şi plâng. Mă uit pe fereastră. Mă gândeam la clipele de ieri când ploua. Şi acum aş vrea să plouă ca să uit de tot. Observ ceva ce cade pe pervaz. Singurul lucru care mi-a venit în minte a fost Ross. Iau hâia de pe pervaz şi o despăturesc. Era un bilet de la Ross.... sau mai bine zis o scrisoare... "Dragă Laura, m-au adus în camera de deasupra ta. Dacă vrei să îmi scrii şi tu ceva după ce citeşti asta, prinde-o de sfoara care atârnă la geam. Îmi pare rău că ţi-am făcut toate astea... nu am ştiut niciodată ce va urma...dar şi-aşa nu trebuia să te aduc aici. Îţi promit că voi avea grijă de tine de acum încolo. Tot ce trebuie să facem este să aşteptăm până diseară... Ştiu că sună ciudat dar voi sări la tine pe balcon... Sper să nu îmi rup ceva, dar asta nu mai contează. Vreau să ştii că sunt de partea ta şi nu voi lăsa ca Riker să stea în calea fericirii tale, chiar dacă am lucrat pentru el atâţia ani. Sper că ai încredere în mine... Cu drag şi sinceritate, Ross."

Ross's POV

Sper că nu am fost prea sincer în acel bilet...Stau cu o mână atârnând de fereastră şi aştept un răspuns... Dintr-o dată simt cum Laura trage de sfoară. O trag la mine şi despăturesc repede hârtia. Tot ce scria acolo era doar "Mulţumesc...". Doar "mulţumesc"? Eu aproape i-am spus că o iubesc şi ea doar "mulţumesc"? Poate că mă aşteptam la mai mult din partea ei, dar nu cred că trebuia... Încă suferă şi sunt sigur că nu are încredere totală în mine.

Este aproape miezul nopţii şi cred că a venit timpul să mă cred Superman... Ironic nu? Distanţa nu e chiar atât de mare... Poate reuşesc să fac schema asta fără să îmi rup ceva... Sar fără să mai stau pe gânduri...................Nu am păţit nimic. Oftez uşor şi mă aştept ca Laura să fie pe balcon... Nu e. Deschid fereastra, iar ea stătea pe postament. Dormea. Chiar acum şi-a găsit să doarmă? Oooo Doamne!!! Mă aşez lângă ea şi încerc să o trezesc:

-Laura! Laura! Laura trezeşte-te!!! (nu se mişca deloc dar parcă ştiam că este trează, aşa că am vrut să o enervez puţin..) Bine bine Frumoasa Adormită un sărut te va trezi nu? (mai aveam puţin şi începeam să râd, dar am continuat. M-am apropiat de ea şi după cum bănuiam m-a împins.)

-Hahaha, Făt-Frumos... Poate cu altă ocazie!!! O oră mai târzie nu puteai să găseşti ca să sari? a zis ea sarcastică. (eu doar am zâmbit şi am luat-o de mână.

-Haide, zona este liberă. Acum e timpul.

Laura's POV

Mă ia de mână şi mergem la balcon. Era puţin frig şi l-am strâns puţin mai tare de mână.

-Ok, ok... o fac pe Suerman până la capăt, spune asta în şoaptă şi cu un zâmbet mare pe faţă.

A luat jacheta de pe el si a pus-o pe mine. Am ajuns imediat la maşină. Am urcat şi parcă eram liberă!!! Dar încă nu ştiu ce mă aşteaptă...

Hei acesta este noul capitol!! Sper ca va place!!! :*

Iubire interzisă- A Raura StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum