Ross's POV
Nu mi-am imaginat niciodata ca voi ajunge sa locuesc cu o fata, singuri, in mijlocul pustietatii. Si ce e cel mai ciudat... cu o fata pe care am urat-o dar am inceput sa simt lucruri pentru ea... Si tot ce vreau acum e sa ne apropiem si vreau sa o apar. Dar pentru o perioada lunga de timp nu ne va gasi nimeni... sau cel putin asa sper. As gandi cu voce tare daca n-as avea-o strans in brate.
-Baby now, take me into your loving arms, am inceput sa cant privind-o in ochii ei caprui care ma scot din minti.
-Ross, ai o voce atat de...
-Merci, spun eu zambindu-i, inainte sa mai spuna ceva, pentru ca nu imi plac complimentele. Mai ales cand vine vorba despre vocea mea.
-I'm thinking about how people fall in love in mysterious ways, am auzit-o cantand si am cam ramas cu gura cascata la ce voce avea. Nu am ezitat si am continuinuat versurile.
Laura's POV
-Maybe just the touch of a hand, l-am auzit pe Ross continuand...
Chiar atunci am simtit cum mi-a luat cu grija mana si a pus-o pe pieptul lui. Am simtit un fior si pot sa jur ca rosisem, la ce fata avea Ross cand ma privea drept in ochi. Am lasat privirea in jos pentru ca ma intimida. Uram asta. Vocea lui era perfecta si melodia asta...de ce chiar melodia asta?
-Vii la lectia de pian, domnisoara Laura? spune el ridicandu-se de pe pat.
-Sigur domn' profesor, zic fercita.
El intinde mana, si ma ajuta sa ma ridic. Apoi ma 'taraste' pana la pian. Isi pune mainile pe umerii mei si ma lasa pe caunul de la pian. Se duce in alta incapere si aduce cu el nise partituri. Eram atat de emotionata incat eram rosie la fata, iar zambetul meu tampit nu mai disparea de pe fata.
Hei, acesta este noul capitol. Stiu ca este scurt, dar luni si marti am simulari, si nu prea am timp sa scriu. Love you all!! Ma revansez data viitoare!! ♡♡♡ :*
CITEȘTI
Iubire interzisă- A Raura Story
FanfictionO poveste despre o iubire care s-a nascut din ură.