Dar atunci...

321 18 6
                                    

Laura's POV
Dar atunci s-a auzit mobilul lui Ross, ceea ce a determinat intreruperea imbratisarii...
A plecat in alta incapere, fara ca eu sa fi putut auzi m-ai mult de 'am aflat tot'...mda o fraza care mi-a starnit curiozitatea, dar nu l-am urmarit. Nu sunt genul care sa asculte pe la colturi...

Ross's POV
Uitasem total de ce imi propusesem sa fac cand am adus-o pe Laura aici. Telefonul mi-a adus insa aminte. Am plecat in alta incapere desi nu cred ca era nevoie...
-Am aflat tot!
-Pai spune-mi...
-Nu pot acum...ti-am trimis totul pe e-mail...oricum totul e acolo... Nu mai pot vorbi...ma asteapta Rydel.
-Ok Ratliff.
M-am indreptat catre singurul laptop care exista in casa asta si am deschis mail-ul....
'Tot ce am aflat este scris intr-o carte pe care am gasit-o in biroul lui Riker, carte pe care am gasit-o si in biblioteca de la palat, carte care exista in toate bibliotecile regale: Familia Lynch are 5 copii: 4 baieti si o fata. Numele lor Riker,Rydel , Rocky, Ross, Ryland. Mostenitorul de drept al tronului fiind Ross Shor Lynch, deoarece averea i-a apartinut unchiului Shor Dawn. Shor avut ca parte de intelegere cu familia Marano, ca nepotul lui, Ross Shor Lynch, se va casatori cu mostenitoarea familiei Marano, Laura Marano, dupa ce acestia vor implinini 18 ani.'
Dar nu inteleg... Asta inseamna ca Riker si Rydel sunt fratii mei, dar unde sunt ceilalti doi? Si stai asa ....asta inseamnaca suntem de vita nobila... dar unde sunt parintii nostri? Unde sunt parintii Laurei? Cum ii voi spune toate astea? Atunci..
Laura's POV
Nu imi vine sa cred ce am citit...cum este posibil asa ceva? Eu printesa? Ross mi-a simtit suflarea din ceafa lui si s-a intors rapid.
-Laura....
-Nu imi vine sa cred.... Asa ceva? zic eu inca socata...
-Nu stiu...de asta vreau sa aflu cat mai multe... Dar imi va fi greu fara sa pot investiga totul cu atentie, si fara sa ma deplasez...
TO BE CONTINUED....
Hei guys!! Imi cer mii de scuze ca am postat atat de tarziu, dar am avut un program foarte incarcat+multe teste+ probleme de sanatate... Off nu mai conteaza... Sper sa va placa!!! Va iubeeesc :*****

Iubire interzisă- A Raura StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum