Întâlnirea cu regele

402 24 7
                                    

Laura's POV

-Ai încredere! mi-a zis el.

L-am privit în ochi și au fost câteva momente de liniște. Era așa frumos. Inima mea bătea din ce în ce mai tare. Dintr-o dată a început să plouă. Un tunet a întrerupt liniștea. Am tresărit și mi-am mutat privirea către fereastră.

-Este doar furia naturii asupra lui Riker. Nu te teme, a spus aceste lucruri sarcastic.

Am zâmbit. Nu m-am putut abține. Furia naturii... poate că și natura îmi voia binele atunci.

A zâmbit și el iar apoi a zis:

-Eu știu unde să mergem. E un loc secret...doar eu știu de el.

-Dar nu mă duci acasă? am spus foarte surprinsă de vorbele lui.

-Nu pot...l-am privit atentă, Riker va ști unde să te caute...nu mai vreau asta pentru tine...

-Off...

Mă gândeam la viața mea pe care am petrecut-o la cămin. Mereu am zis că a fost fără rost, că viața mea e plictisitoare doar că acum mă simt ca într-un film de-acela cu dramă și acțiune pură.

-Mâine este întâlnirea ta cu Riker... Nu cred că mă va lăsa să stau cu voi la masă, dar vreau să nu îți fie frică. Voi aștepta după ușă...

-Dar dacă vor fi gărzi? Nu te-ai gândit la asta? Eu ce voi face? am zis asta iar o lacrimă mi-a atins obrazul.

-Ai dreptate... Eu....Voi fi la balcon. Da asta e. Voi putea să văd tot așa.

Am oftat și nu am mai zis nimic.

-Haide! Vin-o să mănânci! Nu ai mai mâncat de mult și e deja târziu...

-Nu pot să mănânc, am spus așezându-mă pe postamentul care era sub fereastară.

Încă plouă. Mereu mi-a plăcut ploaia. Este atât de liniștită și mă face să uit de tot. Mă pierd privind picurii. 

Ross's POV
O privesc cum se uită la ploaie. Este minunată.

-Îți place nu?

-Poftim? Nu eram atentă, scuze...

-Ploaia...Este cel mai frumos sentiment pe care îl știu. Iar acum când ești tu aici este și mai frumos...

-Eu...

-Scuze... voiam să te întreb dacă îți place ploaia?

Am putut observa un mic zâmbet pe chipul ei.

-Da...e frumoasă, mă liniștește...

Nu am mai zis nimic. Se întuneca-se și trebuia să dormim. Mâine va fi o zi lungă, dar nu prea știu cum să-i spun să ne culcăm. Stăteam lângă ea și așteptam. Eu m-am ridicat și mi-am luat o plapumă și o pernă pe care le-am pus lângă patul ei.

-Ce faci? a zis mutându-și privirea către mine.

-Vreau să dorm... Poți să mai stai dacă vrei. Dar ai grijă ca atunci când vii în pat să nu mă calci.

Am spus asta și apoi am râs amândoi.

-Ok. Voi avea grijă, a spus Laura zâmbind.

Laura's POV

Ross a adormit, iar eu încă stau trează. Mâine va fi o zi lungă, mai bine mă duc și eu în pat. Mă uit după Ross prin întuneric, dar nu îl văd bine, încerc să îl ocolesc dar mă împiedic și cad lângă el. Mâna mea este peste a lui. Este foarte rece. Mă ridic și iau plapuma de pe pat și o pun pe el. Mă pun în pat și încerc să adorm.

Iubire interzisă- A Raura StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum