Laura's POV
Dau să plec și mă prinde de mână cineva. Tresar puțin speriată, dar când mă întorc...
-Unde pleci? Nu îmi acorzi acest dans? :)) era un băiat...foarte drăguț. Avea părul blond, niște ochi căprui de cățeluș care mă scoteau din minți, dar totuși, mi-am retras mâna.
-Scuze, dar nu cred că te-am mai vazut până acum...spun eu puțin timidă.
-Dar m-ai vazut acum și asta contează nu?
-Păi ...da cred, zic eu puțin surprinsă de răspunsul lui...
Fără să mai spună nimic mă ia de talie și începem să dansăm. Era frumos...eu zâmbeam dar el era puțin reținut în a exprima ceva...
Ross's POV
Am reușit să o fac să se apropie de mine. Acum urmează pasul cel mare. Urăsc asta!
-Dansezi bine! spun eu serios..
-Mulțumesc. :)
-Voiai să mergi acasă nu?
-Păi da, zice ea.
- Te duc eu!
Laura's POV
S-a oferit să mă ducă acasă, dar mi se pare dubios și nu înțeleg de ce. Totuși pare un tip de treabă.
-Pai bine dar nu te-ai prezentat, zic eu puțin amuzată.
-Mașina mea e în spate. Haide!
L-am urmat fără să mai zic ceva. Mă ducea pe gratis nu? :))) Am urcat și mi-a zis:
-Deci unde stai?
-Păi pe strada Crown nr. 11.
-Ok. Dar este cam departe..
-Nu-i nimic mă descurc singură, și dau să plec dar el mă oprește.
-Nu e în regulă, doar că trebuie să ocolim cam o oră pentru că atunci când am venit s-a produs un accident și zona este închisă.
-Ok...atâta timp cât mă duci acasă, spun eu serioasă, dar pe fața lui apare un mic zâmbet.
Eram atât de obosită și totul se învârtea. După un moment nu am mai simțit nimic...
Ross's POV
Totul a mers conform planului. Doar că efectul somniferului din suc nu va ține prea mult. Trebuie să mă grăbesc. Până acum totul a fost ușor dar cine știe ce va mai vrea Riker de la mine. Nici nu vreau să mă gândesc la asta.
Au trecut deja 2 ore și încă mai am de mers. M-am plictisit de misiunea asta stupidă! Îmi doresc să nu fi existat această fată. Ce este atât de special la ea dacă Riker o vrea? Întrebările îmi tulbură mintea dar ceva tulbură liniștea.
-Ce ... unde sunt? a zis fata.
-În mașină nu vezi? am țipat la ea ironic.
-Dar ce am făcut de îmi vorbești așa?
-Totul! Viața mea a contat doar când ai fost tu implicată! Nu vei înțelege niciodată! Mi-ai făcut viața o ruină!
-Nu înțeleg nimic! Ce s-a întâmplat, ce am făcut eu?! Și poți să îmi explici unde mă duci? Ăsta nu este drumul spre casa mea !
-Te rog să taci dacă nu cumva vrei să opresc mașina și să te leg ! am zis enervat de toate plângerile ei, cu toate că o înțelegeam perfect.
Laura's POV
Sunt speriată de moarte. Și nu înțeleg nimic din ce se întâmplă. Părea atât de dulce și acum mă răpește? Nu pot să îmi explic. Deodată se oprește mașina. Iar blondul coboară și deschide portiera.
-Ieși sau vrei să te iau pe sus! a spus el răstit.
-Eu vreau niște explicații! am zis speriată dar sigură.
-Le vei avea în curând!
Se apleacă și mă trage de mână. Era puternic. Dintr-o singură mișcare m-a scos din mașină. Eu plângeam și mă împotriveam dar nu puteam să scap din mâinile lui.
-Termină o dată!! Mulțumește-mi că sunt bun cu tine și cã nu ți-am făcut altceva! a zis el nervos și țipând la mine.
-Dar...
-Să nu te mai aud! Te rog scutește-mă!
CITEȘTI
Iubire interzisă- A Raura Story
FanfictionO poveste despre o iubire care s-a nascut din ură.