Se intampla ceva cu ea

351 22 11
                                    

Ross's POV

Ne-am asezat la pian, si puteam sa ii simt emotiile. Ba chiar mai mult...era rosie la fata si nu ma puteam abtine sa zambesc, ba chiar sa rad. Am ales o melodie pentru incepatori si am cantat-o putin ca sa vada cum se face :)) . Si nu se putea sa nu gresesc o nota...dupa o clapa gresita, am inceput sa gresesc toata melodia...(ceva tipic mie :))) ) M-am uitat la ea si radea...

-Daca te dai mare, spune ea inca razand.

-Aaa daaa? Bine atunci, sa te vad cum vei mai putea canta dupa asta! am zis eu apropiindu-ma din ce in ce mai tare de ea.

Statea nemiscata si ma asteptam sa alerge, sau sa-mi dea o palma... Dar din contra se uita la mine cu niste ochi... Vazand ca e momentul perfect mi-am lipit buzele de ale ei. Era atat de dulce, dar s-a indepartat, ceea ce a facut-o sa cada de pe scaun. Nu m-am mai putut abtine si am inceput sa rad, aratand-o cu degetul.

-Sa inteleg ca nu, hăăăă? am spus eu printre rasete. Nu pot sa ii descriu expresia fetei, dar pot sa zic, ca nu avea de gand sa se ridice, pana nu o ajutam eu... SO yeah...I'm a gentelman...

-Acum haide, ridica-te! zic eu intinzandu-i mana.

-De ce imi mai intinzi mana, daca imi ordoni sa ma ridic, zice ea ironica.

-Pentru ca sunt un gentelman! zic eu incercand sa o imit.

Laura's POV

-Eu nu vorbesc asa!!! zic aratandu-i limba si intorcandu-ma cu spatele la el.

Ar fi trebuit sa imi dau seama ce are de gand sa faca si da...a fost exact cum ma gandeam.

S-a aplecat in jos, pana a ajuns fata in fata cu mine, iar cum eram cu spatele la el, il priveam cu susul in jos. S-a apropiat iar de mine si nu a ezitat sa ma sarute. A fost asa de OMG. I-am raspuns la sarut, si asta l-a surprins. A venit si s-a asezat pe podea in fata mea, m-a luat in brate si a continuat cu ceea ce facea mai devreme. Imi placea, din ce in ce mai mult... M-am retras din bratele lui si am oftat, dar de placere. De ce mi se intampla asta chiar mie, o simpla fata?  Sau nu eram doar o fata? Daca aveam ceva de care nu stiam? Mi-am pus coatele pe genunchi si mi-am razemat fata in palme, avand un punct fix in care priveam, dar nu imi dadeam seama care era, pentru ca eram pierduta in ganduri.

Atunci Ross mi-a rupt filmul si a zis:

-Esti adorabila, cand stai asa, si nu se putea sa nu faca cu ochiul.

-Scuze...doar ca ma gandeam la tot ce s-a intamplat pana acum si eu ...nu stiu...nu gasesc motive...

-Ai ceva special Laura, stiu asta.

-Cum? zic eu zambind in coltul gurii.

-Pentru ca simt. Nu esti ca celelalte fete. Ai ceva, si voi afla asta cat de curand.

Atunci, practic, m-am aruncat in bratele lui si nu mai voiam ca imbratisarea sa se termine.

Dar atunci...

Hei!!! Acesta este noul capitol. Sper sa va placa! Vreau sa ii multumesc din suflet lui Geo123g pentru noua coperta! Va pup! :***

Iubire interzisă- A Raura StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum