Прекрасен залез

305 9 5
                                    

След 5 дена

Гледната точка на Тае

Днес ще изписват Т/И от болницата. През последните дни откакто беше в болницата аз ѝ казах, че съм мафиот. Тя не се изненада особено, защото явно докато е била затворена при онзи ненормалник той ѝ е изпял всичко. Нямам търпение вече да се приберем. Все още не съм ѝ казал, че ще се местим, защото Junghyn знае каде живеем и може пак да ни дойде на посещение. Между другото в момента седя в стаята на Т/И и заедно чакаме доктора да дойде.

Гледната точка на Т/И

С Тае седим в стаята кадето бях през последните 5 дни и чакаме доктора. Нямам търпение да се прибера. Умръзна ми да седя в това проклеро легло цял ден без да правя нищо. Свикнах с мисълта, че бебето го няма и вече съм по добре. Надявам се повече да не се случват такива лоши неща с отвличания и тем подобни. Доктора влезе и Тае стана.

Доктора-Здравейте като гледам сте по добре и мисля, че можем да ви изпишем днес.

Т/И-Добре благодаря докторе.

Доктора излезе от стаята, а аз станах от леглото и започнах да подскачам около Тае, а той започна да се смее. Хвана ме и ме взе като булка. Излезе от стаята носейки ме, а аз щях да умра от срам. Добре че поне се бях облякала с нормални дрехи, а не с болнични.

Т/И-Тае пусни ме всички ни гледат.

Тае-Няма да те пусна. Да си гледат колко много се обичаме.

Т/И-Каде ме носиш?

Тае-Ще разбереш когато стигнем. Ааа и забравих да ти кажа че се местим.

Т/И-КАКВО!

Тае-Ще те заведа и в новата ни къща но преди това ще отидем на друго място.

Т/И-Добре ами нещата ми от старата ни къща!?

Тае-Вече всичко е преместено не се тревожи.

Т/И-Добре.

Гледната точка на Тае
Надявам се изненадата която съм и подготвил да ѝ хареса. Излязохме от болницата и отидохме до колата. Сложих я да седне и тръгнахме. След около 1 ча сбяхме вече там.

Гледната точка на Т/И
Вече от 1 час пътуваме. Скучно ми е. А и започна да се стъмнява. По едно време колата спря.

Т/И-Таеееееее стигнахме лии вечее.

Тае-Да тук сме.

Т/И-Йей!

Тае-Сега слез от колата и не тръгвай на никаде.

Т/И-Добре.

Слязохме от колата и Тае дойде до мен. От някаде взе някаква черна лента и ми завърза очите.

Тае-Сега ела с мен.

Хвана ме за раката и тръгнахме на някаде. Мисля че вървяхме около 10 минути и той спря. Дойде зад мен и махна лентата. Гледката беше невероятна.

Отидохме на края на кея и седнахме на една пейка

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Отидохме на края на кея и седнахме на една пейка. Наслаждавахме се на залеза. Изведнъж...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ето я и новата глава. Много се надявам да ви харесва и много съжалявам ако има грешки! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveWhere stories live. Discover now