Правилният момент

518 15 0
                                    

На сутринта Т/И се събуди и видя Тае който беше легнал на дивана. Ти стана. Зави ти се свят и щеше да паднеш, но се хвана за леглото. Тае в този момент се събуди.

Тае - Какво правиш, легни. Няма да ти позволя да станеш докато не те изпишат.

Т/И - Добре, добре лягам си обратно.

Ти легна и докторът влезе в стаята.

Докторът - По добре ли се чувствате.

Т/И - Да по добре съм, но все още ми се вие свят.

Докторът - Добре. Ще ви предпиша лекарства за световъртеж. Щом се чувствате по добре може днес да ви изпишем. Но искам да си почивате и да ви наглеждат на всеки 4 часа. Разбрахте ли.

Тае - Да.

Т/И - Да. Много ви благодаря. Довиждане.

Докторът излезе от стаята.

Т/И - Сега хайде да си тръгваме искам да се прибера.

Тае - Не ти няма да се прибираш.

Т/И - Какво???

Тае - Ще дойдеш у нас. Така ще е по лесно да те наглеждам, а и няма да се притеснявам толкова.

Т/И - Добре, но искам да минем през моята къща за да си взема някой неща. Става ли.

Тае - Не е нужно да питаш дали става естествено че ще отидем.

Ти се оправи и излеязохте от болницата. Тае те държеше да не паднеш. Когато влязохте ти каза на Тае да изчака на врата. Качи се на горният етаж събра си нещата и се върна при него. Двамата тръгнахте към къщата на Тае. Влязохте. Ти се стресна защото той те хвана и те вдигна на раце.

Т/И - Какво правиш?

Тае - Нищо просто те нося към стаята си. Трябва да си почиваш.

Качихте се по стълбите и Влязохте в стаята му. Той те сложи на леглото, целуна те и те зави. Ти заспа. Тае отиде до кухнята и приготви закуска за около половин час. След като те събуди вие седнахте и закусихте. Ти се качи обратно в стаята му. Тае те последва. Двамата легнахте на леглото му, а той те прегърна като двамата заспахте.

На сутринта станахте едновременно. Слязохте долу и се целунахте. Решихте да закусвате на ресторант тъй като раката ти се беше оправила. Когато отидохте на заведението се настанихте. Сервитьорът ви взе поръчките и двамата започнахте да си говорите.

Тае - Т/И нали знаеш че вече сме възрастни та....

Т/И - Да?

Тае - Ами...

Т/И - Да кажи какво имаш да казваш?

Тае - Не мислиш ли че вече трябва да станем по блиски.

Т/И - Какво имаш предвид под "по близки"?

Тае - Ами не мислиш ли че вече сме големи и тъй като сме заедно от 2 години можем да спим заедно.

Т/И - Да разбира се че можем но, трябва да дойде правилният момент за това.

Тае - Добре тогава аз ще направя така че да дойде правилният момент.

Т/И - Д-добрее.

И тогава сервитьорът дойде и прекъсна разговорът ви.

Сервитьорът - Заповядайте поръчката ви. Приятна закуска.

Вие започнахте да ядете все едно нищо не си бяхте казали.
След като се наядохте отидохте обратно в къщата на Тае. Решихте, че довечера ще вечеряте у тях. Той ще зготви вечеря, а ти през това време ще отидеш до твоята къща за да се преоблечеш.

Надявам се и тази глава да ви е харесала.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz