Каде съм?

585 11 0
                                    

На сутринта Tae се събуди първи, целуна те по челото и се запъти към кухнята, но преди това се облече. Когато се събуди ти се повръщаше, защото вчера почти през цялото време стоя с онази рокля която беше мокра. Помисли си че е възможно да си се разболяла. Когато слезе доло Tae беше приготвил гофрети с шоколадов сироп и ягоди. Той те видя дойде до теб и те целуна. Седна на масата и започнахте да се храните. Нямаше много апетит защото ти беше лошо.

Тае:Какво има не се храниш много.

Т/И:Нищо просто ми е малко лошо. Ще се оправя спокойно.

Тае:Хайде да отидем на лекар. Може да се влошиш.

Т/И:Не не няма нужда.

Тае:Добре щом казваш.

Назакусвахме се и Тае ме закара до къщата ми. Преоблякох се и заедно тръгнахме към университета. Когато пристигнахме там видях Ери която си говореше с някакво момиче. Тя ме видя и веднага дойде до мен.

Ери:КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО С РАКАТА ТИ!? И ЗАЩО ВЧЕРА НИКАДЕ НЕ ТЕ НАМЕРИХ НА ПАРТИТО!? TAEHYUNG ЛИ ТИ НАПРАВИ НЕЩО.

Т/И:Не не просто вчера излязох на въздух, спънах се и паднах на раката си. Тае ми помогна да отида до лекарката ми и се оказа че съм си изкълчила рамото. Това е.

Излъгах я защото не исках да се притеснява за мен. И без това не ми се говори за случилото се.

Ери:Добре тогава. Хайде да влизаме защото ще закаснеем.

Т/И:Хайде.

Когато свършихме с университета Тае ми предложи да ме закара до вкъщи. Аз естествено приех😏😏.
Когато се качих той ми сложи колана и тръгнахме. По пътя си говорехме за много различни неща. Не усетих кога вече бяхме пристигнали. Когато слязох от колата ми се зави свят, но се подпрях на колата.

Т/И:Чао... ще се видим утре.

Тае:До утре.

Прибрах се и си направих билков чай седнах на диванчето в хола и започнах да гледам телевизия. Главата ми се замая и не можех да се изправя, защото имах чувството че ще падна. Мина някаде около 1 час. Бях цялата пребледняла. В този момент Тае ми се обади.

Тае:Нали сутринта ти беше лошо. Обаждам ти се за да видя как си.

Т/И:Добре с.....

Тае:Ало? Ало? АЛО! Т/И ЧУВАШ ЛИ МЕ!? АЛОО!?

Тае незабавно се оправи и тръхюгна към къщата ти. Дори не почука и влезе вътре. Той те видя припаднала на диванчето, а телефонът ти беше на земята. Незабавно те взе на ръце и те вкара в колата му. Пътувахте към болницата когато ти се свести за момент и попита.

Т/И:Каде съм?

Тае:ОТИВАМЕ КЪМ БОЛНИЦАТА. ЗАЩО НЕ МИ КАЗА ЧЕ ТИ Е МНОГО ЗЛЕ.

Ти вече беше заспала отново.
Когато пристигнахте Тае те взе и извика лекар. Сложиха те на носилка и те откараха в кабинета за преглед. Той чакаше около 15 минути когато лекаря излезе.

Тае:КАК Е ТЯ!? ДОБРЕ ЛИ Е!? НЕЩО СЕРИОЗНО ЛИ Е!?

Доктора:Успокойте се тя е добре просто има треска. Ще я държим под наблюдение за състоянието и за да не започне да се влошава.

Тае:Благодаря ви докторе. Сега мога ли да я видя?

Доктора:Когато я преместим в собствена стая тогава ще може да я видите.

Тае:Добре благодаря.

Той седна на столчетата в болницата и след малко ти излезе от там и те преместиха в собствена стая. Той те последва и отидохте до стаята. Когато влязохте сестрите ви оставиха и вие останахте насаме. Ти се свести. Тае дойде до теб прегърна те и след това те целуна.

Т/И:Каде съм.

Тае:В болницата. Когато дойдох до вас те видях припаднала на дивана и затова те докарах тук.

Т/И:Какво казаха докторите?

Тае:Докторът каза че имаш треска и ще те наблюдават за да не се влошиш. Сега си почивай. Утре ще ти донеса неща от които имаш нужда.

Надявам се и тази глава да ви е харесала.
🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤
💜💗💜💗💜💗💜💗
💛🧡❤️💛🧡❤️💛🧡❤️

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveWhere stories live. Discover now