Гледната точка на Тае
Когато се прибрах намерих скъпата ми любима да седи на леглото в спалнята и да гледа филм. Когато ме видя скокна, грабна чантата от ръцете ми и отиде в банята. В чантата имаше и други неща освен дамските превръски. Имаше хапчета за корем и сладко. Реших да се преоблека с удобни дрехи и да легна на леглото.След малко Т/И излезе от банята и легна до мен. Подпря главата си на рамото ми и взе дистанционното за да пусне да гледаме нещо друго.
Минаха 30 минути и усетих как главата и започна да се отпуска и видях как учите и започнаха да се затварят. След малко когато бях сигурен че е заспала я преместих в по удобна позиция и я прегърнах през кръста. Завих ни и заспах.
Гледната точка на Т/И
Когато се събудих опитах да станa но усетих нещо тежко на кръста ми. Обърнах се и видях Тае да спи толкова сладичкоо. Охх трябва да му направя снимка. Взех една лазглавница и я промуших под раката му така че да не разбере че съм станала. Взех си телефона и го снимах.Снимката:
Слязох на долния етаж и реших да направя нещо за ядене защото бях гладна. Реших да направя ето това:
Когато бях готова се върнах в стаята където спеше Тае и реших да му направя малка шегичка. Взех една чаша и малко червена боя. Намазах боята по раката си я счупи чашата. Хванах ръката си и започнах да охкам. Тае веднага се събуди и изтича до мен.
Тае-Т/И какво стана добре ли си.
Т/И-Т-тае порязах се и мисля че никак не е малка. Аууууучч.
Казах аз правейки се че хлипам.
Тае-Оо боже мой има много кръв стой тук веднага идвам.
Когато каза това фръкна от стаята и за няма и 1 минута се върна носейки аптечка. Аз започнах да се смея, а той ме гледаше въпросително. След като се успокоих му показах че не съм се порязала.
Т/И-Хихи шегичка.
Тае-Не е смешно. Знаеш ли колко се притесних.
Т/И-Оооо сърдиш ли ми сеее.
Тае-Ейсега ще видиш ти.
Той ме хвана, метна ме на леглото и започна да ме гаделичка. Цяла почервенях от смях. Много ме беше гъдел.
Т/И-Д-добре с-сприии много ме е гъдел аахаххаа.
Тае-Добре но само при едно условие.
Т/И-Какво условие.
В този момент тае падна на едно коляно и ме попита.
Тае-Ще се омъжиш ли за мен.
За момент бях в шок и не осъзнавах какво ми се случи туку що. Когато най после си подредих мислите му отговорих.
Т/И-Тае а-аз много съжялявам но ДААААА ЩЕ СЕ ОМЪЖА ЗА ТЕББ.
Тогава скокнах в него и двамата паднахме на земята а той започна да се смее. Когато спря се изправихме и той ми сложи пръстена. Беше толкова красив пръстен, но не повече от човека който ми го даваше.
Т/И-Сега идвай доло защото зготвих и храната ще истине.
Тае-Добрее идвам.
Когато слязохме доло бях шокирана какво се случи....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Такаа съжелявам ако има грешки. I hope you like it.❤️❤️❤️❤️[Не забравяйте да гласувате❗]
ESTÁS LEYENDO
TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #Love
RomanceТи беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Started: 28.05/2020 Completed: 05.03/2023