Днес беше рождения ден на Ери и аз и честитих когато пристигнахме в университета. Taehyung отиде при компанията си а аз отидох при Ери. Тя ми беше единствената приятелка от университета понеже не се бях сприятелявала с други момичета. Докато си говорехме едно момче от класът ми се приближи до мен и ме одари отзад. Taehyung видя това и направи злобен поглед. Аз се отдръпнах а нахалникът се приближи и ми прошепна.
Момчето:Искаш ли да се позабавляваме довечера. - когато чух това го бутнах и отидох до Taehyung. Той хвана раката ми и ме изведе от университета. Каза ми:
Taehyung:Защо той те обарваше!? Аз не съм ли ти достатъчен!? - каза той ядосан от случилото се
Т/И:Естествено че си ми достатъчен а и... - не довърших защото той ме прекъсна.
Taehyung:Да бе кой знае какви сте ги вършили вие двамата. - след като каза това той си тръгна.
Т/И:Taehyung почакай нищо не сме прави.... - той вече беше завил зад ъгъла и едва ли щеше да ме чуе.
Върнах се в университета тъжна от случилото се преди малко.
Ери:Какво се случи отвън? Taehyung изглеждаше много ядосан. - попита ме тя притеснено.
Т/И:Нищо спокойно не се тревожи. - излъгах за да не се притеснява за мен. И така лекцията започна.
След университета незабавно се прибрах вкъщи. Все пак трябваше да се приготвя за партито на Ери. Облякох си това:
Взех си черно яке и една малка черна чантичка.
Тръгнах и по пътя видях нахалното момче от университета. Бързо го подминах и продължих напред. Той май не ме видя (и по добре😒).
Когато пристигнах на партито видях Taehyung който тъкмо влизаше вътре. Побързах за да го настигна но охраната която беше на входа не ме пусна и ми каза да си изкарам личната карта че имам 18 години. Когато влязох видях Ери която беше седнала на един стол и пиеше някакво питие. Отидох и и дадох подаръкът който и бях взела. Беше ето този калъф за телефон:
Тя го взе и много се зарадва. След като и го дадох отидох да си взема питие. На бара беше седнал Taehyung който говореше с някакво момче. Той ме погледна както и аз него. Той беше облечен с ето това:
Беше толкова красив че за момент не отдели очи от него. Когато се осъзнах си взех питието и отидох до Ери. Taehyung не свали очи от мен до момента в който седнах. Пусна се музика за разкършване. Ери ме хвана и ме дръпна в тълпата. Двете започнахме да танцуваме. Не осетих кога съм изпила 7 чаши с алкохол. Алкохолът наистина започна да ми действа. Докато танцувах осетих нечия рака да се прекарва през кръста ми. Когато се обърнах видях нахалното момче от университета. Тогава бях пияна и си мислех че това е Taehyung започнах да танцувам с него той зад мен а аз пред него. Той ме хвана за раката и ме изкара от клуба. Бяхме навън когато той ме блъсна в стената и започна да ме целува по врата. Осъзнах се и се опитах да го избутам но не оспях.
Т/И:МАХНИ СЕ ОТ МЕН! - казах изплашено!
Нахалникът:Този път няма да стане. Тази вечер ще станеш само моя. - когато каза това аз започнах да викам но охранителите се бяха прибрали. Не спирах да викам когато чух вратата да се отваря. За мое щастие това беше Taehyung.
Надявам се 2 Глава да ви хареса
Очаквайте и следващите глави
Принципно ще пускам всеки ден по една глава но може някой път да се случи са пропусна или да пусна няколко глави в един ден.
Обичам ви! ❤️❤️❤️
CZYTASZ
TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #Love
RomansТи беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Started: 28.05/2020 Completed: 05.03/2023