ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ.

632 16 0
                                    

Тъкмо щеше да вкара члена си в теб когато телефонът ти звънна. Ти бутна Тае, но той те хвана за раката и те дръпна към себе си.

Тае:Няма да ми избягаш този път.

Т/И:Тае пусни ме може да е важ-

В този момент той те целуна и двамата продължихте. Понеже знаеше че си девствена той вкара двата си пръста в теб. Ти изстена. Тае започна да движи пръстите си докато вкарваше и третия си пръст. Ти изстена още по силно. Щеше да свършиш но Тае усети това и изкара пръстите си. Вкара члена си в теб, а ти изстена толкова силно че сигурно си се чула на улицата.

Т/И:Т-Тае изкарай го м-м-много ме б-боли.

Тае:Спокойно с-след малко щ-ще свикнеш.

Тае не се движеше за да може да свикнеш с размера му. След малко той осети че започна да се отпускаш и започна да се движи бавно докато забързваше. Ти стенеше от удоволствие.

Т/И:Т-ттае.... щ-ще..... свърша.

След малко ти свърши. Тае продължаваше да те (🔞). Той свърши в теб. Двамата легнахте и заспахте.

На сутринта ти се събуди първа. Тае лежеше зад теб прегърнал те през кръста. Ти измести ръцете му и се обърна към него. Той спеше толкова сладко. Незнайно как той се събуди.

Тае:Добро утро любов моя

Т/И:Добро утро.

Тае:Искаш ли да се изкъпем заедно?

Т/И:Добре.

С Тае влезнахте в банята. Понеже у тях имаше вана двамата легнах те в нея.

Т/И:Днес ще ходим ли в университета.

Тае:Мисля че днес трябва да си само моя така че няма да ходим.

Т/И:Добре няма да отида само за да те зарадвам.

С Тае се изкъпахте и си легнахте обратно в леглото. Ти искаше да се облечеш но той не ти позволи и те дръпна към себе си. Нямаше как да стуите цял ден у Тае. Реши да се опиташ да се измъкне докато той спи. Така и направи, но докато отваряш вратата той се събуди.

Тае:Каде отиваш слънчице. Днес няма да излизаш искам те за себе си.

Тае те притиснат в стената и те целуна страсно. Бутна те на леглото иии се случи това (🔞).
След това ти вместо да заспиш отиде и се искъпа. Направи обяд и събуди Тае.

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora