На сутринта се събудих и се оправих. Щяхме да излизаме с Ери на пазар. Когато вървяхме по улицата видяхме Тае идващ към нас с черната си кола. Тае ме дръпна и ме качи в колата.
Тае:Т/И много съжалявам за това което направих в бара. Просто бях пиян. Моля те прости ми.
Аз се зачудих дали да му простя защото той наистина беше пиян, а и това беше само една целувка.
Т/И:Добре ще ти простя този път но повече не ме наранявай по този начин.
Тае:Добре обещавам повече няма да те наранявам така.
Той ме целуна страстно. Тръгнахме към къщата на Ери за да си събера багажа и да го върна в неговата къща. Когато слязох от колата ми се до повръща и изтичах вътре. Бързо отключих вратата и отидох в тоалетната. Събрах си багажа и се върнах обратно.
Тае:Т/И добре ли си?
Т/И:Да добре съм просто ми се догади.
Тае:Сигурна ли си че си добре. Изглеждаш ми малко бледа.
В този момент се сетих че все още не съм казала на Тае че съм бременна.
Т/И:Виш трябва да ти кажа нещо.
Тае:Какво да не си болна зле ли ти е хайде да отидем на лекар.
Т/И:Не не нищо подобно просто...
Тае:Знаеш че можеш да ми кажеш всичко.
Т/И:Тае аз и тии... ще си имаме... бебе.
Тае:К-каквооо.Ще ставам бащааа. Ооо боже мой толкова съм щастлив.
Тае ме дръпна към себе си и ме целуна. Тази целувка беше изпълнена с толкова много любов и страст. Вие слязохте и неочаквано на вратата видяхте майка ти. Тя беше седнала пред вратата и явно от дълго време ви е чакала.
Майка ми:Т/И най-накрая се прибра моля те искам да говорим.
Т/И:И за какво ще говоря аз с теб!?
Майка ми:Моля те.
Т/И:Не ми се говори с теб точно сега. Моля те тръгвай си.
Тогава ти продължи да вървиш напред но усети как някой те хвана за раката.
Майка ми:Моля те. Аз наистина съжалявам че те оставих когато беше дете. Просто се наложи.
Т/И:Как така една истинска майка ще остави детето си защото се е наложило и след това няма да се върне. Аз никога няма да изоставя детето си.
Майка ми:Чакай малко дете ли каза. Да не си бременна.
Т/И:И какво ако съм да не мислиш че ще ти дам да го видиш.
Ти отдръпна раката на майка си и започна да вървиш напред когато изведнъж те заболя главата ацки много. Ти спря и се подпря на Тае.
Тае:Какво има добре ли си!?
Т/И:Да... добре съм просто изведнъж ме заболя главата.
Майка ми:Това най вероятно е заради бременността. И аз имах същите признаци когато бях бременна с теб.
Те те вкараха вътре в къщата. Тае те сложи на дивана, а майка ти отиде някаде в къщата му. След малко се върна и носеше нещо за пиене. Даде ми го и главата постепенно започна да не ме боли.
Т/И:Защо сега ми помагаш?
Майка ми:Защото съм ти майка. Въпреки че те оставих когато беше дете това не означава че не те обичам и не се тревожа за теб.
Много съжалявам че не пуска следваща глава толкова дълго време. 💜💜💜💜💜
STAI LEGGENDO
TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #Love
Storie d'amoreТи беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Started: 28.05/2020 Completed: 05.03/2023