1 година по-късно

86 7 2
                                    

❗️(Преди да започнете да четете тази глава ви моля да се върнете на последната която качих защото промених последните няколко изречения за да не се чудите какво се случва тук. Предварително благодаря!) ❗️
.
.
.
.
.
.

Гледната точка на Т/И

През изминалата година се случиха много неща. Намерих сили да се опитам да простя на майка си въпреки, че никога няма да бъдем като щастливите връзки - майка и дъщеря.

С Ери продължаваме да сме все така добри приятелки въпреки че понякога хората ни смятат за откачени ние се забавляваме. В момента тя е заобиколена от любящ съпруг с който се ожениха преди 8 месеца и също така очакват първото си бебче. Нямам търпение да бъда леля.

С Тае сме много щастливи въпреки нещата през които преминахме връзката ни е все така силна както преди. Очакваме второто ни бебче (момиченце) и нямаме търпение да бъдем родители. След като Тае ми разказа за неговата работа в мафията аз му бях доста ядосана, че не ми е споделил през годините в които сме били заедно, но и това отмина. Този път тъй като знам истината съм подготвена за всякакъв екшън въпреки, че той се подсигурил да съм в безопасност. Като казвам подсигурил имам предвид наистина ПОДСИГУРИЛ. Поне 50 бодигарда стоят около къщата и не позволяват на никой да влиза без негово или мое разрешение, а като искам да изляза да пазарувам или просто на разходка изглежда все едно съм някаква известна личност. Поне 15,20 бодигарда вървят на 30 метра от мен за да не пречат на личното ми пространство според Тае. Наистина съм много щастлива и благодарна за всичко което имам и се надявам всеки да може да изпита щастието което аз изпитвам в момента....

Тааа здравейте мили читатели. Ето че дойде и краят на книгата ми. Благодаря на тези които са тук и завършват тази книга заедно с мен защото наистина не бях редовна с качването на нови глави за което искрено се извинявам. Надявам се книгата да ви е харесала и да сте се насладили поне малко на това което качвам. НАИСТИНА ВИ БЛАГОДАРЯ ЧЕ БЯХТЕ С МЕН ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ ОТ КНИГАТА💜💜💜💜💜💜💜💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveWhere stories live. Discover now