Т/И:Не ми казвай че това е... М-майка ми.Майка ми:З-здравей Т/И. Как си.
Tae:Това ли е майка ти?
Т/И:Да.
Майка ми:Може ли да вляза?
Т/И:НЕ!КАКВО ПРВИШ ТУК! МАХАЙ СЕ! НЕ ИСКАМ ДА ТЕ ВИЖДАМ! СЕГА СЕ СЕТИ ДА СЕ ВЪРНЕШ, А НЕ КОГАТО ИМАХ НАЙ-ГОЛЯМА НУЖДА ОТ ТЕБ.
Майка ми беше изоставила мен и баща ми сами. А баща ми всяка нощ ходеше по баровете да се налива като животно. Тя много добре знаеше че баща ми е пияница. Но все пак ме остави при него и замина. Аз всяка нощ оставах сама. Нямахме много пари защото той ги харчеше за алкохол. Беше се случвало да ходя да спя до саседката. И един ден не издържах и избягах от вкъщи. Мама се беше върнала и аз незнайно от каде знаех адресът и. Отидох при нея и я попитах дали мога да остана защото баща ми почти никога го нямаше в къщи. Тя се правеше че не ме познава. Преди да затвори вратата аз видях някакъв мъж по боксерки в коридорът и. Тогава разбрах че вече нямам майка. Нямаше какво да направя и се върнах в къщи при баща ми.
Майка ми:Виж наистина съжалявам за това което направих тогава и... - аз я прекъсна.
Т/И:НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА! ЗА КАКВО СИ ДОШЛА!?
Майка ми:Виж искам да сме в добри отношения. Не искам да се караме.
Т/И:НЯМА ДА СТАНЕ! СЕГА СЕ МАХАЙ! TAEHYUNG ЗАТВОРИ ВРАТАТА!
Tae ме послуша и затвори вратата. Ти седна на дивана и се разплаква. Tae дойде до теб и те прегърна.
Tae:Не плачи моля те. Не искам да виждам сълзи в очите ти.
Т/И:Как да не плача изостави ме когато бях малка, а сега с най-голямото си нахалство идва и ми вика да се здобрим.Когато спря да говориш Tae избърса сълзите ти и те целуна. От начало ти не му отвърна, но се осъзна какво се случва и незабавно отвърна на целувката му. Накрая се отделихте от недостига на въздох. Той те вдигна на раце и те занесе в неговата стая. Затвори вратата и застана над теб. Ти махна шината от раката си и се хвана за вратът му. Той те целуна страстно. Ти изстена от удоволствие. Ти хвана тениската му и я свали. Отдръпнахте се от недостига на кислород. Tae започна да те целува по врата. Махна късата ти тениска и те целуваш още по надолу. След малко отново сля устните си с твоите. Ти разкопча колана на дънките му и ги свали, а след това той свали полата ти. Продължавахте да се целувате. Тае слезе до интимната ти зона. Свали дантелесните ти гащички и започна да си играе с теб.
Т/И:Tae ще си играеш с мен така ли.
Ти го изблъска с крак и застана над него. Целуна го и свали боксерките му. Започна да си играеш с члена му. Той стенеше от удоволствие. След малко реши да вземе нещата в свои ръце. Преобърна ви така че той отново да е над теб. Започна да разкопчава сутиенът ти. Изведнъж рамото те заболя страшно много. Ти избута Тае и си сложи обратно шината.
Т/И:Тае сега не мога. Става ли когато рамото ми се оправи.
Той те погледна и кимна като следмалко проговори:
Тае:Няма нищо разбирам че те боли няма да те насилвам да правиш това.
Т/И:Толкова си съобразителен. Много те обичам. Радвам се че си мое гадже.
Тае:И аз те обичам скъпа. Хайде да поспим.
Легнахте си и се завихте с един чаршав. Двамата все още бяхте голи, но не ви интересуваше. Тае те прегърна и двамата заспахте.
Надявам се и тази глава да ви е харесала.
Наистина много благодаря на тези които продължават да четат нещата които правя.
Обичам ви! ❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍
ВЫ ЧИТАЕТЕ
TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #Love
Любовные романыТи беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Started: 28.05/2020 Completed: 05.03/2023