Татенце колко е часа?

482 8 3
                                    

Майка ми:Защото съм ти майка. Въпреки че те оставих когато беше дете не ознечава че не те обичам и не се тревожа за теб.

След тези думи сълзи започнаха да се стичат по бузите ми.

Тае:Т/И не плачи.

Майка ми:Остави я да поплаче, а и от бременността жените стават по чувствителни.

Когато се успокои прегърна Тае и прошепна в ухото му "Обичам те" Майка ти каза че ще си тръгва и Тае отиде да я изпрати до вратата. Когато се върна те видя заспала на дивана, взе те и те занесе до стаята му. Сложи те нежно на леглото и легна до теб. Така двамата заспахте.

Беше вече към 17:00 часа. Тае беше буден, а ти все още спеше. Той легна до теб и те прегърна в гръб. Ти се събуди и се обърна към него.

-Татенце колко е часът? - каза ти докато се засмя леко.

-Почти 17:00 е а ти все още си в леглото. Хайде ставай. Самотно ми е без теб.

Ти стана а Тае те целуна нежно по усните. Когато се отделихте ти го прегърна и прошепна в ухото му "Обичам тее". Двамата станахте и отидохте в хола. Седнахте на дивана и Тае предложи да гледате филм. Ти се съгласи и той пусна някакъв страшен филм.

Беше към средата на филма. Ти се неше гушнала в Тае. Случи се нещо страшно и ти подскочи и го прегърна. Той също те прегърна и изключи телевизора. Решихтежда си поръчате пица, защото нямаше нищо в хладилника. Седнахте на масата и той се обади на някаква пицария и поръча пица.

След около 15,20 минути някой звънна на вратата Тае отиде да отвори. Беше достафчика на пица. Той му даде парите и затвори вратата. Седнахте на масата и започнахте да ядете.

След като се на ядохте Тае погледна колко е часът. Вече беше късно към 22:30 часа. Позваня се на вратата. Той отиде и отвори. Там бяхаа....

Добре това е следвщата глава. Надявам се да ви харесваа. ❤️❤️❤️

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin