Той ни видя и дойде до нас. Отблъсна момчето и ме дръпна към себе си. Аз плачех оплашена от случилото се. В мислите ми:
Т/И:Замалко този извратеняк щеше да ме изнасили.
Докато плачех усетих как Taehyung се отдръпна от мен и в следващия момент го видях как удря момчето с всички сили. Аз се уплаших защото нахалникът можеше да съобщи в полицията че
Tae го е пребил.Т/И:Taehyung спри! Няма нищо! Моля те да си вървим! - казах му и го задърпах към колата му.
Taehyung:КАК НЯМА НИЩО! ТОЗИ БОКЛУК ЩЕШЕ ДА ТЕ ИЗНАСИЛИ! ПУСНИ МЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРЕЧУКАМ ПОНЕ ДО НЕСВЯСТ!
Т/И:Моля те недей. Не си навличай неприятности заради мен.
Хайде да си тръгваме. Моля те. Не искам да стоя тук повече.Тогава той ме погледна и видя че по бузите ми продължават да се стичат сълзи. Спря да се дърпа и се качихме в колата. Когато тръгнахме той ме попита:
Taehyung:Добре ли си! Този боклук не те ударил нали! Само ако те е ударил ще... - аз го прекъснах.
Т/И:Да добре съм не ме е ударил само... - той ме прекъсна когато чу думата "само".
Taehyung:Какво какво ти направи!?
Т/И:Не е много сериозно. - каза ти и показа рамото си на Taehyung. Там имаше доста голяма синина. Той спря колата и започна да оглежда синината. Докосна я и ти изохка и подскочи от болка при допира на ръката му с натъртеното.
Taehyung:Как да не е сериозно! Аз само те пипнах леко а ти изохка. Веднага отиваме на лекар. И без възражения.
Т/И:Но...
Taehyung:Няма но отиваме.
Taehyung обърна колата и се запъти към лекаря ти. Когато отидохте нямаше никого и веднага те приеха. Докторката те погледна и записа нещо в тефтерчето си.
Докторката:Рамото и не само е сериозно, но и е изкълчено. Ще трябва да го наместим. Моля да излезете господине.
Когато каза това Taehyung не искаше да се отделя от мен, но
послуша лекарката.Т/И:Ще боли ли много?
Лекарката:Ами няма да боли много.
Каза лекарката и излезе извън кабинета. След малко се върна и носеше шина за рака. (Ако някой не се сеща какво е това ето снимка)
И бинтове. Аз се очудих защото не мислех че е толкова зле. Намаза ме с някакъв мехлем и сложи от същия мехлем на бинта и го завърза на рамото ми кадето беше синината. След това започна да ми намества рамото. Бях готова че ще боли но, не чак толкова. Рзвиках се от болка, а Tae нахлу в кабинета.
Tae:Добре ли си. - попита ме той притеснен.
Т/И:Добре съм просто ми наместиха рамото и ме заболя. Няма нищо успокой се.
Сложиха ми шината за да може да ми придържа раката докато рамото ми не се оправи.
Докторката:Междо другото какво се случи с рамото ви че е пострадало така. - когато ме попита се замислих дали да и кажа какво наистина се беше случило, но ме беше срам.
Т/И:Ами... - бях прекъсната от Tae.
Tae:Нищо просто си падна на раката. - мисля че Tae знаеше че ме е срам от случило се и затова излъга.
Тръгнахме си и отидохме в къщата на му. Когато влязох той ми донесе чаша вода. Когато тъкмо щях да отпия някой звънна на вратата аз се стреснах и се олях с вода. Понеже все още бях с късата рокля от партито на Ери тя започна да прозира леко. Отидох до банята, а Tae отиде да отвори вратата. На вратата беше застанала една жена не видях много добре.
Т/И:Не ми казвай че това е......
Надявам се главата да ви хареса
Следва продължение съвсем скоро.
Обичам ви! ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #Love
RomanceТи беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Started: 28.05/2020 Completed: 05.03/2023