Там бяха трима маже с черни маски и дрехи. Те одариха Тейхьонг по главата и той падна на земята в безсъзнание. Ти се оплаши и отиде до него. Единия дойде до теб и те хвана за раката. Ти започна да викаш и да ги молиш да ви оставят на мира. Явно това ги ядоса, защото един от тях дойде до теб и те одари. Ти изпадна в несвяст, а последното нещо което видя беше как те, те водят някаде а Тае лежи на земята в безсъние.
Гледната точка на Taehyung
Много съм прост как можах да ги оставя да я отведат. Ами ако навредят на нея или на бебето. Трябваше да и кажа че....
Гледната точка на Т/И
Събудих се в някаква тъмна стая. Нищо не се виждаше. Опитах да мръдна и в този момент осетих че съм завързана на някакъв стол. Опитах се да развържа и в този момент лампите светнаха и някой влезе през вратата. Някакъв мъж дойде до мен и ми каза...
???-Я да видим какво си имаме тукк. Най-после оспях да се докопам до теб. Знаеш ли от колко време търся теб и скъпото ти гадже.
Т/И - Какво искате от нас по дяволите! Пуснете ме!
???-Ооо явно той не ти е казал...
Т/И - Какво да ми казва?!
???-Ама той наистина ли не ти е казал- след като каза това се засмя - гаджето ти е един от най известните мафиоти в цял свят.
Не можех да повярвам. Дъхът ми секна. Чудех се дали да му вярвам или не. Как така Taehyung ще е един от най-известните мафиоти в света? Не не това не може да е вярно......или пък може?
Гледната точка на неутрал
Докато Т/И седеше вързана в тъмната стая Taehyung се побъркваше защото не можеше да я намери. Трябваше да се обади на групичката му от най-близките му приятели мафиоти. RM, Jin, Suga, J-hope, Jimin, Jungkook.
Ето и как изглеждат те:
YOU ARE READING
TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #Love
RomanceТи беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Started: 28.05/2020 Completed: 05.03/2023