פרק 6
"כן, כן תמשיך ליאם." המשיך לגנוח כמו מטורפת, ליאם נכנס ויצא הוא הזיע כל כך רק בשביל לספק אותי. בסוף נגמרו לו הכוחות, והוא נח על המיטה מסופק מאוד אך ראיתי שעדיין עומד לו. "וואו לורן אין כמוך ולא יהיו כמוך." אמר אבל לא נרגעתי. "מה קרה קטנה? את נראת לא רגועה." שאל אותי. "עדיין עומד לך אתה לא מסופק כמו שחשבתי." אמרתי והוא צחק. "עומד לי כי אני עדיין חושב עלייך אפילו שאת לידי." ליאם האדיר את יופי שלי אבל אני לא חושבת שאני יפה. "אהה." אמרתי בתחמנות. "תחמנית קטנה מה את מתכננת." ליאם התלהב. ביקשתי שליאם התיישב והתיישבתי עליו התחלתי לזוז והוא התחיל לגנוח ליאם החזיק את גופי וביקש ממני להמשיך לזוז. אחרי כמה דקות נפלתי על המיטה וליאם התפרק גם הוא. "ליאם אני אוהבת אותך." פתאום נפלט לי וליאם לקח אותי לחזהו לחש לי שהוא מעולם לא הפסיק לאהוב אותי והוא נישק אותי."אני מרגישה רגועה פתאום." התענגתי על מרקם ידיו הנעים. "עשר, תשע, שמונה..." שמענו מבחוץ ולא הבנו מה קורה ואז נזכרתי ערב השנה האזרחית זה היום! "ליאםם." קפצתי עליו, ונישקתי את הלחי שלו. "סוף סוף תהיה לי נשיקה לערב הזה." ליאם לא הבין את דבריי, וכשהגיעו לאחד והכדור של השנה החדשה הגיעו למגדל בטיימס סקוור נישקתי את ליאם נשיקה גדולה וטובה. אחרי שנשמנו קצת, מכל היום הזה ליאם נהיה רעב, והחליט להזמין מהמסעדה הכי יקרה בעולם מסעדת ג'ול.
"בייבי, מה את רוצה לאכול?" ליאם התלבט מה להזמין לי. "לא יודעת תזמין משהו." לחשתי לו בעייפות ועיניי נסגרו. "בייב." ליאם ניסה להעיר אותי אבל לא הצליח לו כל כך. "שנקום בבוקר נתקלח." לחש לי והייתי כל כך עייפה שלא היה לי כוח להגיב בכלל. "בייב שלי עייפה, קטנה שלי."נ.ק ליאם.
אחרי הרבה זמן שלא ראיתי את לורן בכלל, החלטתי ללכת להביא אותה משיקגו ללוס אנג'לס חזרה. בהתחלה זה היה קשה כי היא לא זכרה אותי, ואז אבא שלה נישל אותה מהירושה. אחרי זה הגענו אלי הביתה, ומשם העניינים התחממו עשינו את זה כל כך הרבה פעמים, וואו כל פעם הרגישה לי יותר אמיתית התאהבתי בלורן מחדש. אבל אני מרגיש רע לגבי הנישול שלה מהירושה המשפחתית כי אני יודע שלורן חייבת את הכסף הזה היא כל חייה חלמה להיות אשת עסקים עצמאית ואני יודע שהיא רצתה את הכסף הזה בשביל להקים את החברה הזאת. ואני כבר מסודר עם החברה שליאני כל כך רוצה שהיא תצליח אני יודע כמה היא חכמה, אנושית, וחמה, היא תוכל להיות הבוסית הכי טובה שיש. אני לא מאמין שאי פעם חשבתי לעשות את זה, אבל אני רוצה לעזור לה אני רוצה שהיא תהיה שלי, ובשביל זה אני אצטרך את קמרון הוא האדם היחיד שאני יכול לסמוך עליו.
התקשרתי לקמרון, וסיפרתי לו על לורן אבל מסתבר שהוא מכיר אותה, כי היא העובדת שלו כמו שהיא סיפרה לי בהתחלה הוא הבוס שהיא נישקה. התאכזבתי שזה הוא, כי הוא החבר הכי טוב שלי ואני יודע שגם הוא מאוהב בה קשות. הסתכלתי על לורן ישנה לצידי, ומצד אחד אני אוהב אותה כל כך ומצד שני חברים זה לפני הכל ואני לא יכולתי לעשות לו את זה אני לא יכול לקחת לו את לורן ולשחק אותה חבר טוב כשאני יודע שהוא זה שהתאהב בה כל כך. סידרתי לעצמי את כל המחשבות ונרדמתי גם אני. התרחקתי מלורן והתהפכתי לצד ההפוך ממנה.
YOU ARE READING
לבחור נכון כדי לאהוב
Romanceחייה של לורן משתנים, לאחר שהיא מגלה שכל חבריה ומשפחתה עזבו אותה לטובת מאפיונר עשיר שכלא אותה אצלו. לאחר זמן מה היא בורחת מכלאה ומגלה שלא כל המאפיונרים הם רעים... קרדיט על הרעיון לשם של הסיפור ל @story_of_love_1202