יש לי משהו לומר.

1.1K 33 1
                                    


סיפרתי לטום את מה שקרה הוא ממש התעצבן, הוא רצה להתקשר לקמרון ולצעוק עליו אבל עצרתי אותו. אני צריכה את העבודה הזאת ואני לא יכולה לתת לטום להרוס לי את זה. "את רצינית לורן? הבחור הזה ממש רוצה אותך, את עיוורת אם את לא רואה את זה." טום רתח, והלך לחדר השינה שלנו. אני הלכתי למזוג לי כוס של יין, ולראות טלוויזיה היום הזה היה ממש מוזר ומעצבן.

אחריי שסיימתי לראות את הסדרה שלי, שמתי את הטלפון שלי בטעינה ועליתי למעלה לחדר שלי ושל טום. נכנסתי לחדר וראיתי שטום עדיין לא ישן. "לא הלכת לישון?" שאלתי אותו והתיישבתי על המיטה. "לא... חיכיתי לך." אמר והתקרב לגבי. "מה קרה פתאום אתה מחכה? בדרך כלל אחרי ריב אתה הולך לישון."  אמרתי לטום.

הוא בתגובה החליט לנשק לי את הצוואר "אני יודע שזה מעורר אצלך משהו לורן." לחש טום באוזניי, והוא צדק ברגעים כאלו טום מעורר אצלי תשוקה. "תמשיך, טום תמשיך."  טום גרם לי להתחנן אליו, הסתובבתי אליו וקרעתי לו את החולצה נישקתי אותו בתשוקה "או, כן, לורן." הוא גנח וקרע לי את החזיה שנינו מלאי תשוקה, ורוצים לענג אחד את השני. טום סיבב אותי חזרה למיטה. "עכשיו אני שולט." טום קבע ולקח את ידיי ואזק אותן לצידי המיטה.

"טום, תיכנס לאט." אמרתי לו, והוא חייך חיוך תחמני ונישק את צווארי. "אל תדאגי, את תצאי מסופקת מהערב הזה תסמכי עלי." טום אמר והוריד את מכנסיו ואת תחתוניו, הוא התחיל לחדור אלי באיטיות והתחלתי לגנוח בעוצמה, טום התענג על קולי והמשיך בשלו הוא הגביר את הקצב מאיטי, לבינוני, ואז למהיר יותר.

השתגעתי מעוצמתו, ושניה לפני שגמרתי טום יצאת מתוכי והחל ללק את איברי באותה שניה גמרתי. "טום... טום..." קראתי לו, ולא הצלחתי לדבר זה היה חזק מידי. "מותק, דברי לאט את בסערת רגשות כרגע." טום אמר בזמן שהוא מוריד את האזיקים מידיי.

"זה היה מדהים." התמוגגתי מריחו ומשפתיו ועליתי עליו "מה את עושה?" שאל וצחק. "אתה עינגת אותי אבל מה איתך?" שאלתי ולפני שהוא הספיק בכלל להגיב ירדתי לו, פשוט ליקקתי את איברו והוא גנח בצורה מטורפת. "פאק! לורן." שניה לפני שהוא גמר, עליתי חזרה אליו ועשיתי לו ביד עד שהוא גמר. טום נאנח, ואני נשכבתי חזרה במיטה מסופקת כמו שהוא הבטיח לי. "אני הולך להתקלח את באה איתי?" אמר וקרץ לי כאילו שהוא מחכה לסשן נוסף, אבל לא הייתה לי ברירה כל כך כי רציתי גם להתקלח ותאמת שרציתי עוד סיבוב.

"אני באה, נודניק." אמרתי, והנודניק לא רצה לחכות הוא פשוט משך אותי מהמיטה ישירות לחזה שלו. "לא רגע, עכשיו." טום אמר, תוך כדי שהוא סוחב אותי בידיו למקלחת. פתחנו את המים, ונכנסנו יחד לתוך המים הרותחים והתנשקנו שעות.

בנוסף נכנסנו לסשן נוסף כאילו שזה לא היה צפוי שזה יקרה. "אני אוהב אותך, את יודעת את זה נכון?" טום לפתע שאל. "תאמין לי, אחרי הערב הזה אני יודעת כמה אתה אוהב אותי." אמרתי וחייכתי אליו. "עכשיו באמת, את יודעת כמה אני אוהב אותך וכמה את חשובה לי נכון?" אמר רציני. הוא אף פעם לא היה כזה רציני אבל הפעם כשהוא אמר את זה, הוא היה ממש רציני ראיתי כמה הפריע לו העניין עם קמרון.

"טום, אני אוהבת אותך ואני יודעת כמה אני חשובה לך, אבל בזמן האחרון יש בינינו איזשהו קצר אני לא יודעת איך להסביר את זה זה כאילו אנחנו לא מתקשרים יותר." אמרתי ולבשתי את המכנס שלי "אני יודע, גם אני מרגיש כך אבל לא ידעתי איך לפתוח." טום התעצב, ולקח אותי בזרועותיו למיטה.

"אז עכשיו ששנינו פתחנו את זה,  אני רוצה שנדבר כי זה לא הגיוני שיש לנו כזה סקס טוב אבל מעבר לזה אנחנו לא מסוגלים לתקשר." אמרתי וכיסיתי את שנינו בשמיכה. "מה מפריע לך בי?" טום שאל וליטף את הלחי שלי

"מפריע לי, שאתה לא מספיק רומנטי איתי אני לא מצפה להפתעות בעבודה אבל לדברים קטנים כן. אני מרגישה שאתה לא מספיק פתוח איתי, שאתה לא מספר לי דברים ואני רוצה להיות לידך בדברים שגם הם לא הכי שמחים, זה כל הקטע בזוגיות להיות בטוב וברע ביחד. אני מרגישה שאנשים רואים אותי כנצלנית, בגלל שאתה מרוויח יותר ממני ואנחנו גרים בבית שלך, ואני ממש לא מנצלת אותך... אני פשוט רוצה להיות לצידך, כי אני כל כך אוהבת אותך." אמרתי והתחלתי לבכות, כי זה בדיוק הדברים שהכי כואבים לי בקשר איתו.  טום היה בשוק לכמה שניות ואז התעשת על עצמו.

"לורן, לא ידעתי שזה מה שכואב לך אני רוצה להגיד לך בהזדמנות הזאת שאני מצטער, שלא סיפרתי לך על המשפחה שלי פשוט לא חשבתי שזה יעניין אותך... את רוב בנות הזוג שלי זה לא עניין ואת צודקת. אני טיפש שהחשבתי אותך לאחת מהן כי את כל כך לא." אמר ונישק את הלחי שלי.

"עכשיו מה מפריע לך בי? אני רוצה לשמוע הכל אל תסתיר ממני כלום." אמרתי והתיישבתי מולו "לורן, מה שמפריע לי בך זה שאני מקנא שגברים מתחילים איתך, אני פשוט שונא את זה. מפריע לי שרוב הזמן אנחנו רבים, ורוב הזמן כל אחד בחדר שלו אני רוצה שתראי איתי סדרות, שתתענייני בי יותר. ואני מבטיח לך שמהיום אני אשאל אותך ואתעניין בך יותר."
טום נשק למצחי וחייך את החיוך הכובש שלו. "אני אוהבת אותך." אמרתי ושמתי את ידו על לבי. "אני אוהב אותך." טום אמר, והתנשקנו עוד קצת לפני שהלכנו לישון.

אני חושבת שהשיחה הזאת עשתה לנו טוב, עכשיו אני יודעת שאנחנו נבין אחד את השניה יותר. ישנו בסגנון כפיות וטום קירב אותי לחזהו. נרדמתי מהחום של חזהו, אני פשוט אוהבת אותו אמרתי לעצמי בלב, אבל כשישנתי חלמתי על קמרון.

משהו בשיחה שלי ושל קמרון, העבירה בי משהו אחר של תשוקה משהו לא מובן. כאילו אני יותר התרגלתי לטום וקמרון מביא לי משהו אחר, משהו שונה, ופחות רצוי אני חושבת שאני משתגעת לגמרי.

בבוקר התלבשתי לעבודה, נישקתי את טום ויצאתי מהבית. הלכתי לכיוון המכונית שלפתע קיבלתי הודעה לטלפון שלי מקמרון. "תגיעי דחוף למשרד!" היה כתוב בהודעה והתחלתי להילחץ, נסעתי במהירות שלא אופיינית לי למשרד, הגעתי למעלית לחצתי על הקומה של המשרד של קמרון, ורצתי כמו משוגעת לחדרו.

מיותר לציין שהייתי עם עקבים. דפקתי בעדינות על חדרו, ואחרי שהוא השיב לי פתחתי את הדלת. שם הוא ישב עם עורכי דין "מה קורה פה קמרון?" שאלתי סורקת את החדרו.
"מישהו חיבל במניות של החברה, ומעכשיו את צמודה אלי כדי שאבין מה קורה פה. ברכותי לורן קודמת מעכשיו את המזכירה האישית שלי." קמרון אמר וצחק. אוח, איך אני שונאת אותו ברגע זה.

אשמח לביקורת,דעה,חוות דעת. אם קראתם❤

לבחור נכון כדי לאהוב Where stories live. Discover now