טום ולורן חזרו?

513 9 2
                                    

פרק 7

"את רוצה להיפגש?" לורן שאלה את לילה והיא השיבה בחיוב. "מעולה מתי ניפגש?" שאלה, ולילה השיבה שהיא רוצה ללכת למועדון החדש, שנפתח לורן השיבה בחיוב. הן קבעו לעשר בלילה ולורן ניתקה את הטלפון. "קבענו." לילה פנתה לטום ואמרה לו. "מעולה אני אחכה לה בבית בשתיים בלילה. תדאגי להביא אותה לקראת שלוש בלילה." טום ציווה בפני לילה והלך לעיסוקיו. בעשר בלילה, לורן יצאה ללילה ומשם הן פנו למועדון החדש רודוס. המועדון היה יפה, מרהיב, ענקי בגודלו ועם המון אנשים רוקדים ברחבה. לורן אהבה את מה שהיא ראתה, והיא גררה את לילה לרחבה היא שתתה הרבה מאוד אלכוהול ופלרטטה עם המון בחורים, לורן נהנתה מהריגוש ומהחופשיות שהיא חווה היא התחילה לרקוד כמו מטורפת ולהנות פעם בחיים שלה. "איך היא?" טום התעניין. "היא מאוד נהנת פה." לילה לחשה לטום בטלפון, הוא לא אהב את מה ששמע ורצה שלילה תחזיר את לורן לביתה באותו הרגע. "אני לא יכולה לעשות את זה, היא תחשוד אתה מכיר אותה." לילה פחדה כי היא יודעת שהיא עושה משהו לא טוב לחברתה. "פשוט תביאי אותה עכשיו!" טום צעק עליה וניתק את השיחה.

"טום, אני יודעת שאתה רוצה אותה בחזרה אבל אתה חייב להרגיע דחוף." לילה צעקה לנו בטלפון אבל היא לא שמה לב שהוא מזמן ניתק את השיחה. "עם מי את מדברת?" לורן שאלה כשגבר זר מנשק אותה בצוואר. "לורן, אנחנו חייבות ללכת הביתה עכשיו." לורן התעצבה, ובגלל שהיא הייתה שיכורה היא התחילה לשחק כמו ילדה קטנה. "אבל אני לא רוצה ללכת טוב לי עם דילן." לורן החלה להתרגז, הסתובבה לכיוון הגבר שחיבק אותה והחלה להתנשק אתו מול פניה של לילה. "לורן מספיק את שיכורה מידי." לילה ניסתה לקחת אותה מידי הגבר אותו היא מחבקת אבל הגבר עדף את לילה ממנו והמשיך להתנשק עם לורן. לילה נלחצה והתקשרה לטום. "מה עכשיו?" טום הגיב בזלזול לילה התחילה לבכות לו בטלפון והטום נלחץ.  "מה קרה?" טום שאל והתחיל להתארגן כדי לקחת אותן הביתה. "יש פה איזה בחור שלא יורד מלורן, אני לא יודעת מה לעשות אני פיצית והוא ענק!" לילה צעקה לו והמשיכה לבכות.

"לילה תרגיעי, אני בא לשם רק תדאגי שהם לא ילכו משם." טום ניסה להרגיע את לילה זה לא הלך לו כל כך. הוא נסע במהירות מטורפת למועדון בשביל לחלץ את לורן השיכורה מידיו של גבר חרמן.
טום הגיע אחרי עשרים דקות ומצא את לילה. "איפה היא?" תקף את לילה. "היא יושבת שם עם הבחור על הספות." היא אמרה בפחד. הוא ניגש לאזור הספות יחד איתה והתחיל לחפש את הבחור. "מי המניאק שקורא לעצמו דילן?" טום הפחיד מועדון שלם וגרם לחצי ממנו ללכת, הבחור ניגש לטום עם לורן והחל להתגרות בו איתה אבל כשלורן השיכור ראתה את טום היא רצה אל זרועותיו. "טום, תבטיח לי שלעולם לא תעזוב אותי." לורן דיברה ממש כמו ילדה קטנה וטום אהבה את איך שהיא דיברה הוא לקח את לילה הביתה והוא חזר הביתה עם לורן. "יש לי בחילה." לורן פנתה אל טום ואחרי כמה שניות הקיאה עליו והתעלפה.

לבחור נכון כדי לאהוב Where stories live. Discover now