פרק 15
הגענו לבית והתמקמנו מחדש בחדרים אני שמתי את לורן בחדר לידי למקרה שליאם יחזור אני אול להגן עליה יותר טוב. "אני מדוכאת." ליזי אמרה לי והתיישבה לידי. "מה קרה אחות?" שאלתי בהתעניינות. "אני רוצה שלורן תתעורר כבר, אני דואגת לה מאוד." אמרה והתחילה לבכות. "אני גם מאוד דואג לה אבל הכל יהיה בסדר היא חזקה וגם חזקים נופלים לפעמים הכל יהיה טוב.
אמרתי וחיזקתי את ידה של ליזי."אוקיי." ליזי אמרה לי נישקה את הלחי שלי והלכה לחדרה. התייסרתי על מה שקורה בחיי, אך אני לא רוצה לתת לזה לשבור אותי כי אני חזק הרבה יותר מזה. נכנסתי להתקלח וחשבתי רק על איך חיי יראו אחרי ההשבעה שלי אני פשוט יודע שחיי ישתנו, הכל ישתנה. אחרי המקלחת התלבשתי ונכנסתי למיטה הרבה מחשבות רצו בראשי, אך לא נתתי להן לרדוף אותי ולתת להן להשפיע על השינה שלי.
אחרי הרבה ימים שלא הצלחתי לישון טוב, בלילה הזה הצלחתי לישון מדהים ולא חשבתי על כלום שזה עוד יותר טוב. כשקמתי הרגשתי כל כך מדהים אפילו שלורן בקומה כבר חודש, הבוקר הרגשתי מדהים משהו קרה לי ואני פשוט מאושר. "בוקר." ליזי אמרה לי וחיבקה אותי. "אני מקווה שאחרי ההשבעה שלך, לא תתנהג כמו מניאק ותרשה לי לחבק אותך." ליזי התגרתה בי ואני חיזקתי את החיבוק רק בשביל להציק לה. "מייקל תשחרר, אתה מכאיב ליי." שיחררתי והתחלתי לצחוק. "ממש מצחיק אח טמבל." ליזי מילמלה וירדה למטה.
"תפסיקו לריב כמו חתול וכלב." אימי צעקה מלמטה. "אה, אני החתול וליזי היא הכלב?" שאלתי אותה ושמעתי שהיא צוחקת. "אמא!" ליזי התעצבנה ואבי גיבה אותה. "זה לא מצחיק מייקל." אבי צעק, אני ירדתי למטה והמשכתי
לצחוק. "זה מצחיק מאוד." המשכתי להתגרות בה, התיישבתי לאכול ואז האחות שבדקה את לורן הגיעה. "יש חדשות מעודדות הפעם." היא הכריזה ונתנה לי תקווה שאולי היום לורן תתעורר. "יש סימנים מעודדים, היא מראה שהיא רוצה להתעורר אבל פשוט לא מצליחה. אני מאמינה שזה טווח של כמה ימים עד שהיא תצליח להתעורר, אנחנו בנתיים נעקוב אחרי כל תזוזה שלה בשביל לראות אם היא מתקדמת."היא אמרה והפיחה בי, ניצוץ גדול מאוד של תקווה. הייתי בעננים באותה שניה, היום שלי מתחיל להסתדר ועוד שבועיים בדיוק ההשבעה שלי תתחיל ואני רוצה שהיא תהיה שם. "תודה לך." אימי אמרה בנימוס וליוותה אותה לדלת.
שמחתי לשמוע שיש סיכוי שלורן תתעורר בקרוב, ואני ממש רוצה שהיא תתעורר לההשבעה שלי. בנתיים המשכתי להתאמן וללמוד לתפקיד החדש שיהיה לי. "אוקיי עכשיו אנחנו נעבור למשימה אחרת. אבי אמר לי. "מה?" שאלתי אותו. "כשאתה מאפיונר, אתה צריך לדעת לעשות גם משא ומתן עם חוטפים או אנשים אחרים כי לא תוכל לאיים כל הזמן." הסביר לי. "אוקיי אבל איך לומדים את זה?" שאלתי במטרה להבין אותו קצת יותר. ''אתה צריך להיות אדיב, נוקשה, אבל אסור לך להיות חברי זה מתכון לאסון." הוא המשיך לדבר ולהסביר לי את כל מה שהוא יודע מתפקידו.
YOU ARE READING
לבחור נכון כדי לאהוב
Romantizmחייה של לורן משתנים, לאחר שהיא מגלה שכל חבריה ומשפחתה עזבו אותה לטובת מאפיונר עשיר שכלא אותה אצלו. לאחר זמן מה היא בורחת מכלאה ומגלה שלא כל המאפיונרים הם רעים... קרדיט על הרעיון לשם של הסיפור ל @story_of_love_1202