BIR YUVAYA IKI KARTAL FAZLA 《ŞİMDİ》

10 2 0
                                    

Avcı başını sağa yatırıp sağ elinin yardımıyla başını çıtlattı. Sonra başını sola yatırıp aynı hareketi yaptı. Saatlerdir bu şifreleyle uğraşıyordu. Gözleri Saatlerdir bilgisayar ekranına bakmaktan kan toplanmıştı. Parmaklarını birbirine geçirip onlarıda çıtlattı. Sonrada derin bir nefes aldı. Eğer bu kez de girdiği doğru çıkmazsa kesin ara verecekti. Gözleri başta olmak üzere tüm bedeni uyku için yalvarıyordu adeta ona.

- Hadi bakalım Avcı. Göster kendini.

Diye söylendi ve aklına gelen ilk ismi yazdı. Ama olmadı.

- Ağzına edeyim köpek herif ! Lanet olası şifreyi ne koydun böyle ! ?

Biraz parmak şıklattı. Sonra bir yığın teknolojik alet arasından şifre çözücüyü çıkardı dolaptan. GESSO9970* kesinlikle doğruydu.

- Işte bu be !

Diye bağırdı sevinçle. Sonra sırıtıp söylendi.

- Sevgili babacığım (!) . Hala seni çok iyi tanıyorum. Keşke biraz olsun bunu anlayabilseydin.

Keyifle çipte ki belgelere girdi. Belgelerde kendi içinde ayrı ayrı şifrelenmişti. Ama ilk dosyanın şifresi GÖKALP ti. Ikincisinin ki ESRAR. Ve Rüveyda , Selin , Selim olarak devam ediyordu. Dosya kime aitse şifre onun adını almıştı. Ilk önce Rüveyda ' nın dosyasına baktı.

Rüveyda Güçlü
________________

Ilacı Gökalp ten sonra kaldırabilen tek denek. Beyni Gökalp e göre daha teslim. Ona yazdığımız program tıkırında. Ona yazdığımız program aynen şu : Remzi Yılmaz baban. Ama ondan nefret edeceksin. Annenle , onların gerçek anne baban olmadığını öğrendiğin zaman aran bozulacak. Insanlardan uzak duracaksın. Arkadaşın olmayacak. 16 yaşında Gökalp le tanışacaksın ama sen ona KIZIL diyeceksin. O Kızıl a ilk görüşte tutulacaksın. Onun peşini bırakmayacaksın. 17 yaşında Esrar ile tanışacaksın. En yakın dostun olacak Esrar. 18 'inde Kızıl ın ölümünü göreceksin. Çünkü Esrar a , Gökalp i öldürmesi için yardım edeceksin. Ve-

Avcı birden belgeyi kapattı ve sonra Selin in dosyasına baktı. Rüveyda ' yı neden bu kadar kafaya taktıklarına o an biraz daha kafası yattı. Selin in belgesi doluydu ama bilmediği bir şey göremedi. Sonra Selim e baktı. Aynıydı. Esrar a baktı.

Esrar Okralı

_____________________

Gökalp in öz kardeşi. Ama ilaç bu dokuyu kabul etmedi. Esrar ilaca yanıt vermedi. Panzehir hazırlanıp ilaç damarlarından tamamen çekildi. Ama eğitim hala devam ediyor. Esrar , abisinin katili olacak.

Tehledi ve güldü. Tek kaşını alayla kaldırıp birkaç dakika öylece belgeye baktı. Sonra kapıdan gelen çıtırtıyla

- Duydun mu kardeşim? Okralı'ya ihanet etmişsin. Senin görevin aslında beni öldürmekmiş.

Dedi. O anda kapıdan içeri mavi gözlü kız girdi. O da Avcı'ya alayla gülüp karşılık verdi.

- Nayır nolamaz triplerine gireceğim şimdi abi , sus lutfeen.

Dedi eski Türk filmi ağzı yaparak. Ikiside kahkaha attı ve Avcı bu kez kendi belgesini açtı. Belge açılınca ıslık çalarak Esrar ın ilgisini çekti. Esrar da hızla Avcı ' nın yanına gelip ekrana gömüldü.

Gökalp Okralı
_________________

Ilacın yankı bulduğu ilk denek. Ilaç artık onun dokusuna yerleşmiş durumda. Ölüm makinası nın insan modeli ...
Bu çocuk için belirlenen bir program var. Ama onu bir türlü bünyesine kabul ettiremiyoruz. Iradesi bu konuda ilaca duvar örüyor. Ona ayarladığımız program bu yüzden yandı.

-Bir yuvaya iki kartal fazla KIZIL !

- Evet Aydın bir yuvaya iki kartal konamaz. Birimizin uçması gerek. O da sensin. Bu rızanla olmassa zorla olacak.

Yaş SınırıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin