...
- Ah Be Avcı ,sana ne diyeyim ben. Canının kıymetini hiç bilmiyorsun.
Avcı ' yı orda bırakıp arka odaya geçti ve kelimelerini bitirdi.
- Oysa Okralı senin için kaç adamı öldürttü haberin yok. Gerçekleri bilsen acaba bu saçma intikam planlarına bir son verir misin çok merak ediyorum.
Alper sözünü bitirince eski püskü bir koltuğa oturdu ve koltuğun sağına yaslı duran siyah çantadan diz üstü çıkarıp kucağına aldı. Bilgisayarı açtı çok geçmeden hesabına birkaç bildirim geldi. Ilgisini direkt onlara verip bildirimleri bir çırpıda açtı.
" Avcı nerde? "
Okuyunca uyku uyku diye çığlık atan gözlerini yumdu ve başını arkada ve önde yarım daireler cizdirdi. Sonrada parmaklarını çıtlatıp klavyeye kitlendi.
" Endişe etmeyin. Doruk lardan sonra onu alıp güvenli bir yere getirdim. "
" Sana az sonra atacağım adrese götür onu Alper. Orası onun için en güvenli yer olacak. Yaraları İyileşene kadar orda kalsın. "
" Peki efendim."" Bir gelişme var mı ? "
" Efendim, Mr. Quick Aydın' a ulaşmış. Büyük bir ihtimalle iş birliği isteyecek. Ne de olsa Avcı gözünü bayağa bir korkuttu. Onu tek başına edebileceğini düşünmez artık. Müttefik arayışı onu Aydın'a götürdü. Nitekim yanlarına Doruk ve ekibinide çektiler. Ve eğer araya başka kuvvetler girerse Avcı ' yı korumak bizim için pekte kolay olmayacaktır. "
" Boşuna tasalanma Alper. Avcı'nın elindeki ilaçlar değil iki üç mafya dünya kadar orduyu bile dinlemez. Selim işini halletmene sevindim. Ve Mr. Quick in yanına iyice sızman beni fazlasıyla mutlu etti. Avcı ya yakalanmadan bu birlikteliği devam ettir. Biliyorsun, Avcı onlarla iş birliği yaptığını düşünürse seni de öldürür."
" Biliyorum efendim. Merak etmeyin gözlerimi dört açıcam. "
" Açsan iyi edersin. Her neyse. Avcı yı sağlam istiyorum Alper. Ve yanıma kendi isteğiyle gelmeli. Sana verdiğim ilaçları ona veriyorsun değil mi? "
" Kesinlikle efendim. Kas gevşetici olarak biliyor o ilaçları. Başta kokusu tanıdık geliyor falan diye işkillendi ama bir şekilde yutturdum ona bunu. Çoğunlukla bu ilaçları ona baygınken veriyorum. "
" Güzel... Bu ilaçlar sayesinde uzaktan kumanda varmış gibi yöneteceğim o asiyi. O ölüm makinası artık benim emrimde olacak. Alper! Mr. Quick ve Aydın a sakın Avcı ' yı öldürmelerine müsade etme. O Amerikalı kendini iyice bir halt zannetmeye başladı. Hala Türkiye üzerine olan emelleri peşinden boş kürek sallıyor. Güya Türkiye yi kendi silahiyla avlıyacak. Neyse. Alper , Mr. Quick in kızıda büyük tehdit. Mr. Quick her zaman böyle işlere gönül meseleleriyle başlar. Kızını Avcı ' yı avlamak için kullanabilir. Dikkatli ol."