Park Jimin:
"Az önce mafyaya benzeyen iki adam Bayan Manoban'ı zorla çatıya götürdüler gördünüz mü ?"
Kenarda konuşan kızlara döndüm. Yanlarına gidecekken yanıma Jennie geldi."Rose geldi mi ?"
Dedi
"Nerden ?"
"Çatıya Lisa'yla konuşmaya gitmişti"
Demesiyle jeton düştü.
"Polisleri alarak çatıya gel!"
Diye bağırıp koşmaya başladım.Asansörün düğmesine yüzlerce defa bastım ama gelmeyince asansörün kapısına tüm hızımla tekme atarak merdivenlerden koşmaya başladım.
Sonunda yukarıya ulaştığımda bir ses duydum.
"ÖL SENİ LANET SÜRTÜK!"
Koşarak içeri girmemle 3 el silah sesi duydum Rose'yle göz göze geldiğimizde bana gülerek baktı. Sonra dizlerinin üstüne düştü."Ö-özür dilerim s-sevgilim"
Diyerek Lisa'nın kucağına düştü. Bağırarak önümde ki adama tekme attım. Yere düşünce kenardaki silahı aldım."O*OSPU ÇOCUĞU!"
Ateş edecekken biri önüme geçti.
"HYUNG BIRAK!"
Diye bağırdım ama Yoongi hyung beni bırakmıyordu 3 el havaya ateş ettikten sonra yere çöktüm.Yukarı sedye geldiğinde elimdeki silahı bırakıp Rose'nin yanına gittim.
"Mermi tehlikeli yerde, hemen ameliyathaneyi hazırlayın"
Dedi Jisoo
"Ameliyata ben gireceğim"
Dedim"Jim-"
"KAPATIN ÇENENİZİ O AMELİYATA BEN GİRECEĞİM!"
Dememle herkes sustu. Sedyeyle birlikte asansöre bindim.
"Ameliyathaneyi hazırlayın"
Dedim beni onaylayarak duran asansörle indiler bende hızla soyunma odasına girerek üstümü değiştirdim."Güçlü dur Jimin kadının için..."
Derin bir nefes alarak ameliyathanenin önüne doğru yürümeye başladım.
"Jimin bu çok riskli, ameliyattan çıkacağı belli bile değil bu ameliyata giripte kendine vicdan azabı çektirm-"
Sinirle Jungkook'a döndüm."Rose'nin bir sözü vardır;
"Ameliyata kötü düşüncelerle girersen unut o ameliyatı iyi bitirmeyi'"
"Ama Jimin-"
"Sadece sus"
Diyerek ellerimi yıkamaya başladım.Ellerimi iyice yıkandıktan sonra Felix eldivenleri elime taktı.
"İyi şanslar hyung"
Dedi, yüzüme acı bir gülümseme takınarak ameliyathaneye girdim.
Yukarı cama baktığımda herkesin burda olduğunu gördüm.Kadının için Jimin, kadının...
"Bay Park kalp atışları stabil, nabız normalden çokça düşük"
Dedi Hyunjin
"En olumlusunu düşünün"
DedimElimi Bambam'a uzattım.
"Neşter"
Elime neşteri verince derinin üstünde gezdirmeye başladım. Bu ameliyat başarıyla sonuçlanmak zorunda!"Bay Park mermi şurda"
Diyince elimdeki cımbızla ilk mermiyi çıkartarak demir tasa koydum.Bunu Rose ve Soo ah'ın iyiliği için yapmalıyım. Onun yaşaması gerek, o ölürse bende ölürüm. Kafamı iki yana sallayarak kafamdaki düşünceleri bir kenara attım bu ameliyatta kimse konsantremi bozamaz.
•••••
Dolu gözlerimi yukarıda camda umutla bekleyenlere çevirdim. Jennie umutla gözlerimin içine baktı.
Gözümden akan yaşı boşvererek Hyunjin'e döndüm.
"Ölüm saati 20:21"
Herkes kafasını üzgünce eğerken Rose'nin solmuş dudaklarına baktım.Yere çöküp ağlamaya başladım ikisini de kaybetmiştim hem bebeğimi hem de Rose'yi elimde sadece Soo ah kaldı. Peki ona nasıl söyleyecektim ?
İçeri hızla biri girdi. Kafamı kaldırdığımda Chanyeol'u gördüm.
"Ölmedi o, ölmedi! Çekilin!"
Diyerek Bambam'ı itti. Eline neşteri aldığında ayağa kalkıp onu ittim.Beni görmesiyle neşteri yere fırlatarak tüm hızıyla bana yumruk attı.
"Lanet herifin tekisin! Nasıl onun ölmesine izin verirsin sen ?! Neden bu kadar sakinsin ?! Kendine gel Jimin!"
Diye bağırdı.Yerden kalkarak kanayan dudağımı sildim. Ameliyathaneden çıktım elimdeki eldivenleri çıkarıp yere attım kenara çökerek ağlamaya başladım. Hani bizi mutlu bir son bekliyordu sevgilim!
"Baba!"
Sesin geldiği yöne baktım. Soo ah'ı görünce ayağa kalkıp gözlerimi sildim. Gülerek yanıma geldi, çaresizce dizlerimin üstüne çöküp boyuna eğildim."Annem nerde ? Onunla birlikte bugün kardeşimin kalbini dinlemeye gidecektik"
Diyince kafamı yere eğerek ağlamaya başladım."B-baba annem nerde ?"
Dedi korkuyla, içeriden çıkan sedyeyle bana baktı. Rose'nin eli kenardan düşünce Soo ah sedyenin peşinden koşmaya başladı."Annemi bırakın! Bırakın onu. Ölemez o! Baba birşeyler yap annemi götürüyorlar! ANNE!"
Koşarak yanına gidip kollarından onu tutup sarıldım.
"Baba annem"
Dedi ağlayarak"Baba anneyi koruyamadı Soo ah..."
Dedim ağlayarak, Soo ah kollarını bana sardı.
"...baba anneyi koruyamadı"
Diyerek daha çok ağlamaya başladım.Baba anneyi koruyamadı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•FİRST LOVE• (Düzenleniyor)
Fanfiction"Her zaman ilk aşkım, ilk kalp kırıklığım olarak kalacaksın..." -J&R